Cum promovează Kindred Group jocul responsabil pe durata EURO 2024

Cum promovează Kindred Group jocul responsabil pe durata EURO 2024

EURO 2024 este în plină desfășurare, iar interesul pentru pariuri sportive crește. Folosind cele mai avansate instrumente, Kindred Group, companie prezentă în România cu brandurile Unibet și Vlad Cazino, își reconfirmă angajamentul pentru promovarea jocului responsabil.

Kindred Group și-a propus să obțină zero venituri din jocuri dăunătoare, astfel că le oferă constant utilizatorilor instrumente pentru a se asigura că nu depășesc o anumită limită. În același timp, compania a implementat măsuri pentru a detecta jucătorii care riscă să intre în zona roșie.

Conform ultimelor date furnizate de Kindred Group, s-a raportat un efect de îmbunătățire de 87,4% după intervenție. Acest lucru înseamnă că se poate observa o schimbare semnificativă către un comportament mai sigur și mai sănătos în rândul clienților, după folosirea instrumentelor.

Cum EURO 2024 reprezintă un eveniment care captează atenția tuturor fanilor fotbalului și nu numai, automat și numărul celor care joacă la pariuri sportive este în creștere. Cu această ocazie, Kindred Group își reafirmă obiectivul de a obține zero venituri din jocuri de noroc dăunătoare. Iar instrumentele puse la dispoziția clienților sunt promovate în această perioadă, pentru a fi cât mai cunoscute.

Dincolo de acest aspect, Kindred monitorizează cu atenție comportamentul utilizatorilor. Ca un exemplu, înainte de Cupa Mondială din 2022, aproximativ 45% din clienții pe care Kindred îi are în Marea Britanie au folosit instrumentele de control puse la dispoziție. Cum Kindred a promovat jocul responsabil pe durata turneului, procentul celor care au apelat la respectivele instrumente a crescut la 57%.

Ca o comparație, pe durata EURO 2020, aproximativ 20% foloseau instrumentele. Un semn clar că promovarea jocului responsabil funcționează și că utilizatorii sunt deschiși să descopere cum pot păstra distracția în limite firești.

 

Rezultatele în categoria tinerilor sunt promițătoare

Pe segmentul de vârstă sub 25 de ani, rezultatele au fost la fel de promițătoare. Înaintea Cupei Mondiale din 2022, 40% dintre cei aflați în această categorie de vârstă au folosit cel puțin un instrument pus la dispoziție. După Cupa Mondială, procentul a crescut la 58%. Se poate observa o creștere considerabilă față de EURO 2020, când doar 14% dintre tinerii sub 25 de ani foloseau astfel de instrumente.

"Suntem mândri că atenția și investițiile noastre în tehnologie inovatoare au un impact semnificativ asupra comportamentului clienților. Acest lucru a fost posibil datorită progresului uriaș al tehnologiei, permițându-ne să dezvoltăm sistemul nostru de detectare timpurie a siguranței jucătorilor (PS-EDS). Dedicăm resurse și eforturi semnificative pentru îmbunătățirea instrumentelor noastre pentru identificarea și ajutarea potențialilor jucători cu probleme", a transmis Kindred Group.

"Așadar, deoarece EURO 2024 provoacă entuziasm printre fanii fotbalului, Kindred este bine plasat pentru a oferi o experiență de pariuri sigură și plăcută, prin implementarea tehnologiei și resurselor noastre pentru a ne asigura că pariurile rămân o formă de divertisment fără a compromite bunăstarea clienților noștri", a mai transmis Kindred.

Kindred Group este o companie cu peste 25 de ani vechime, care a adus numeroase inovații în industria de jocuri de noroc online. Cu accent pe experiența jucătorilor, Kindred și-a propus să le ofere cea mai bună și cea mai sigură experiență posibilă, o dovadă în acest sens fiind Misiunea spre Zero, prin care compania țintește să nu mai încaseze venituri de la jucătorii aflați în categoria de mare risc. Potrivit ultimelor date, pe ultimul trimestru, veniturile din această categorie au fost de 3,4%.

Compania este prezentă în țara noastră cu două branduri de renume: Unibet și Vlad Cazino. Pe ambele, utilizatorii se pot distra într-un mediu sigur și responsabil, în deplină legalitate. Fie că e vorba de pariuri sportive, fie de jocuri de cazino, utilizatorii au parte de o ofertă variată.

Sursa foto: kindredgroup.com. Jocurile de noroc sunt dedicate în exclusivitate persoanelor care au împlinit 18 ani. Joacă responsabil!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related