Start-up-ul românesc Autocalls.ai a dezvoltat o soluție software inovatoare - roboți cu voce destinați automatizărilor departamentelor de client service. Agenții vocali, bazați pe inteligență artificială, pot purta conversații naturale în 25 limbi, sunt disponibili nonstop, pot avea concomitent convorbiri nelimitate și oferă suport LIVE pentru orice nișă. Astfel, timpii de așteptare din orice departament de suport clienți ar putea dispărea, iar răspunsurile la problemele consumatorilor ar fi mult mai rapide.
„Chatboții AI au revoluționat deja interacțiunea companiilor cu clienții. Există rapoarte care arată chiar că aceștia reușesc să răspundă în proporție de până la 80% întrebărilor de rutină ale clienților. Principala diferență pe care Autocalls.ai o aduce în piață constă în faptul că roboții AI sunt capabili să poarte o conversație naturală și un dialog liber unic pentru fiecare apel, urmărind obiectivul final, spre deosebire de boții clasici IVR unde dialogul se realizează prin apăsarea de taste predefinite. În funcție de gradul de dificultate, implementarea acestei soluții durează de la 2 săptămâni pentru un flux simplu precum cel de confirmări programări și până la 2-3 luni pentru cele complexe și legate strâns de sistemele clientului, precum colectarea de datorii cu propunerea unui plan de plată în tranșe. Suntem încrezători în capacitatea acestei soluții de a transforma complet modul în care companiile interacționează cu clienții”, a declarat Ștefan Petrea, co-fondator și CTO Autocalls.ai.
Investiția totală pentru dezvoltarea roboților vocali s-a ridicat la 300.000 de euro, iar compania își propune să automatizeze simplu, rapid și eficient, apelurile telefonice cu ajutorul inteligenței artificiale ale jucătorilor din România, dar și din Statele Unite ale Americii.
Noua soluție Autocalls.ai oferă o serie de beneficii pentru companiile care implementează această tehnologie, printre care se numără reducerea semnificativă a costurilor operaționale, crearea unui mediu mai pozitiv în cadrul companiei prin eliminarea sarcinilor repetitive și obositoare, precum și disponibilitatea multilingvistică 24/7 pentru un număr nelimitat de convorbiri simultane.
"Mediul de business devine tot mai competitiv, iar tehnologia ne permite să implementăm soluții menite să eficientizeze și să îmbunătățească experiența clienților. După ce am înțeles în propriul business nevoia unei astfel de soluții pe piața locală și nu numai, am dezvoltat un prototip funcțional care, în urma implementărilor validate, a devenit Autocalls.ai - soluția de roboți de voce destinată automatizărilor din serviciul clienți. Ne propunem să transformăm radical interacțiunile din departamentele de relații cu clienții, prin intermediul acestor agenți vocali bazați pe inteligență artificială”, a declarat Alex Filoti, co-fondator și CEO al Autocalls.ai.
Autocalls.ai se adresează în primul rând industriilor cu un volum ridicat de interacțiuni cu clienții, cum ar fi auto, call center, HoReCa, IT&C, banking, asigurări, comerț electronic și IFN-uri. Astfel roboții vocali pot deveni vânzători, recuperatori de creanțe, operatori bancari, se pot ocupa de rezervările din HoReCa, dar și de reclamații sau suport tehnic în orice domeniu.
Compania estimează o cifră de afaceri de 500.000 de euro în primul an de funcționare, pe baza implementărilor actuale ale soluției Autocalls.ai și discuțiilor deschise cu posibili parteneri.
Pe baza adopției tehnologiilor AI în tot mai multe industrii, a stadiului de dezvoltare și lansare al Autocalls.ai, valoarea companiei a fost estimată la 1 milion de dolari, în stadiul pilot, de pre-lansare, pe baza unei analize complexe a evaluatorului SEV Advisory Services.
În plus, compania se adresează unei piețe globale ce depășește 500 miliarde de dolari.