[Obsesii part-time] Paul Alexandru: Am fost surprins de dorința oamenilor de a se informa prin rezumate într-o perioadă în care nu existau atât de multe newslettere scrise profesionist

[Obsesii part-time] Paul Alexandru: Am fost surprins de dorința oamenilor de a se informa prin rezumate într-o perioadă în care nu existau atât de multe newslettere scrise profesionist

Inginer la bază, trecut prin ONG, ajuns în industria creativă, Paul Răcianu este destul de activ în timpul liber. Paul este Performance Media Specialist Dare Digital, iar după job își împarte atenția între curatoriatul de conținut, boardgames și fotografie. Cel mai cunoscut proiect al lui a fost “Motivațional de luni”, un newsletter trimis pe whatsapp, prin care încerca să aducă optimism zilei de luni, colecționând vești bune din zona civică și CSR.

"Am fost self-learner, dar pe de altă parte, nici nu este ceva anume “de învățat”. Ai nevoie doar de simple noțiuni de research și de cunoaștere în zona de media, apoi îți creezi un mic sistem de lucru - ce să cauți, pe ce site-uri, surse de încredere din care să te verifici și cum să comunici cât mai ușor", spune Paul. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dare Digital

Dare Digital is a Romanian creative agency with an integrated approach to digital creativity and media performance.   We work as a core team extended to a system of more than 80 battle-tested... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related