Am ajuns la concluzia ca un comunicat prost are toate sansele sa distruga o campanie.
Mi s-a parut genial cand l-am vazut prima data. Am inceput sa rad inainte ca ei sa ajunga in varf. Mi-am dat seama ca urma sa-si aseze scaunele de bar pe piscul muntelui si sa bea bere. Muzica era bine aleasa, versurile pomeneau de "simple pleasures of life", ceea ce era minunat, insemna ca baietii aia se bucurau cu adevarat de viata, in mijlocul naturii. Daca vrei sa strecori o bere printre placerile simple ale vietii, asa mi se pare, ca o alegere buna e insertia printre panorame inedite, acolo unde muntele isi da mana cu marea si apoi tot mai sus, printre poteci de munte si printre stanci.
Comentarii
mie spotul imi place la nebunie...nu ma intereseaza ce se scrie prin comunicatele de presa...
Articolul este cat se poate de pertinent dar nu dati vina pe pr pentru ca, din pacate, s-ar putea sa nu aiba nicio legatura cu toata treaba asta. Si un lucru si mai trist este ca, aici nu este vorba de o agentie noname - din pacate, a devenit o practica si cum obiceiurile proaste prind repede, se extinde.
last: PR-ul tau, face bine ce face, atata timp cat nu isi asuma "toata lumea" acest rol!!!!