Un meci mare merită un ecran și mai mare, o nouă campanie LG și INTERACTIONS care îți poate aduce până la 2000 RON cashback

Un meci mare merită un ecran și mai mare, o nouă campanie LG și INTERACTIONS care îți poate aduce până la 2000 RON cashback

Știm că ne așteaptă o vară plină de evenimente sportive, așa că suntem pregătiți să ne surprindem audiența cu campanii care să susțină interesul sportiv din zilele toride. Astfel, pentru cei care își doresc să aducă atmosfera stadionului la ei acasă, noua campanie LG “Un meci mare merită un ecran și mai mare” are cadouri garantate de până la 2000 RON cashback. Campania aduce în prim plan gama de modele de televizoare LG OLED și QNED 2024 și tehnologia din spatele acestora: procesoarele de ultimă generație, displayul OLED sau QNED Mini Led, funcțiile Dolby Vision și Dolby Atmos, AI Picture PRO și AI Sound PRO, LG WebOS și funcția Sports Alert.

 

Alege-ți coechipierul LG și înscrie-te și tu în campanie

Descoperă produsele LG participante în campanie și alege-ți coechipierul. Pasează, driblează și înscrieee în perioada 15.05.2024-15.07.2024 factura care arată că ai achiziționat unul dintre televizoarele LG participante în campanie, urmărește rezultatul și bucură-te de victorie - validăm înscrierea ta și, dacă te numeri printre primii 200 înscriși, primești un cadou în valoare de până la 2000 RON cashback.

“Prin această campanie ne dorim să convingem audiența că atmosfera unui stadion poate fi redată fidel, în confortul propriei locuințe, cu televizoarele LG. Același lucru este, desigur, valabil și când vorbim despre atmosfera filmelor, serialelor și emisiunilor de divertisment preferate. Inovația imaginilor care fascinează, chiar și pe ecrane de mari dimensiuni, este motivul pentru care tehnologia LG se află constant în topul preferințelor consumatorilor.”, Octavian Pascu, Digital Marketing Manager LG Electronics.

“La INTERACTIONS suntem o echipă microbistă, așa că asocierea fotbalului cu tehnologia LG într-o campanie a fost  un brief mănușă (de portar, evident). Pe lângă premiile cashback, ne-am concentrat pe un LP de campanie atractiv, care să înglobeze și să sublinieze principalele caracteristici tehnice ale modelelor de televizoare participante. De la concept, la integrarea campaniei în agregatorul de campanii LG și managementul premiilor și al câștigătorilor, suntem onorați să oferim consumatorilor o nouă campanie LG și INTERACTIONS.”, Camelia Creţu, Sr. Account Manager Interactions.

Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță, dezvoltări tehnice și automatizare: 50% business autohton și 50% business extern. 

În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Pluxee, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group, Transavia (Fragedo) sau Profi. 

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări. 

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related