McDonald's isi propune sa devina cel mai de incredere brand din lume

Lantul de restaurante McDonald's vrea sa devina cel mai de incredere brand din lume si a demarat o campanie de promovare la nivel mondial prin care isi propune sa mareasca increderea in brand prin sustinerea unor obiceiuri alimentare sanatoase la copii, informeaza miercuri Brandrepublic.com.

La ultima intalnire internationala a companiei, la care s-au discutat subiecte de strategie de marketing, Jim Skinner, chairman-CEO la McDonald's, a explicat ca reteaua nu poate sustine o crestere a vanzarilor fara increderea consumatorilor. El a prezentat un plan prin care incearca sa transforme McDonald's in cel mai de incredere brand din lume.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune


Comentarii

Daniela Mindrila
acum 17 ani
Haha! ce ipocrizie! Distruge sanattatea copiilor si acum s-au gandit sa bage lapte si mere in meniu! Probabil vor fi oricum imbibarte cu E-uri si porcarii! RUSINE!
Dumitru Marta-adriana
acum 17 ani
Parca era si o melodie cu "Old Mc'Donald has a farm ...ya ya , ooo"...sincer nu cred ca se poate schimba asa usor comportamentul copiilor sau chiar al adultilor , si anume de a manca sanatos , adik sa adauge la meniu pt un leu in plus un mar sau lapte...si nu e vorba de bani aici , ci de obiceiurile fiecaruia alimentare , dar si de mentalitate.



Branded


Related