DDB a creat pentru Lipton Ice Tea o noua eticheta, care scoate in evidenta frunza de ceai, simbol al traditiei de peste 100 de ani in cultivarea si productia de ceai. Potrivit unui comunicat de presa Pleon Graffiti, prin noul ambalaj se comunica elementele esentiale ale ceaiului Lipton, atat in varianta cold, cat si in cea hot, iar acest lucru se face prin mentionarea beneficiilor evidente asupra consumatorilor, cum ar fi continutul de antioxidanti sau faptul ca este un produs natural, fara conservanti, fara coloranti.
"Antioxidantii sunt componente naturale prezente intr-o cantitate mai mare in ceai decat in alte mancaruri sau bauturi. Ei pot stopa efectele daunatoare ale radicalilor liberi, despre care oamenii de stiinta spun ca favorizeaza aparitia unor boli cronice, precum afectiunile inimii sau cancerul. Aceasta stampila cu semnul AOX care apare pe eticheta Lipton Ice Tea reaminteste aceasta principala calitate a ceaiului si faptul ca Lipton acorda atentie sanatatii consumatorilor sai", a declarat pentru IQads Dana Iordache, NCB Marketing Manager PepsiCo International.
Pentru lansarea noii etichete s-a apelat la mijloace ATL, print, in-store si PR. Echipa DDB care s-a ocupat de aceasta schimbare de look a fost compusa din: Valentin Golban - Account Director, Radu Glont - Senior Account Manager, Virgiliu Andone - Senior Art Director, Mihai Cojocaru - Senior Copywriter. Din partea PepsiCo International Romania a participat Dana Iordache - NCB Marketing Manager, iar de la Quadrant Amroq Beverages, membra a Pepsi Americas - Andra Botan, Product Manager Lipton Ice Tea. Agentia de PR cu care s-a lucrat a fost Pleon Graffiti, prin Andreea Torba, PR Account Manager, iar Cristian Mucichescu, Director Executiv al Media Directon, a asigurat partea de media planning.