Sarantis Romania si MV.com dezvolta o campanie vizual-olfactiva in autobuzele bucurestene

Compania de cosmetice Sarantis Romania a pregatit pentru luna mai o campanie vizual-olfactiva inovatoare, desfasurata pe 2 linii de autobuz care traverseaza Bucurestiul.

Potrivit informatiilor primite de la MV.com, autobuzele sunt decorate exterior, calatorii fiind avertizati asupra mesajului publicitar al campaniei inca din faza de asteptare in statii. La intrarea in autobuz, calatorii sunt invitati sa experimenteze o aventura senzoriala oferita de noul parfum ANTONIO de Antonio Banderas.

Mostra de parfum este testata olfactiv de consumatori prin compania Motion Vision Communication, cu ajutorul sistemelor de reclama vizual - olfactiva MV.com-SCENT. MV.com opereaza acest gen de publicitate neconventionala in baza unor brevete de inventie, fiind singurul furnizor specializat pe aceasta nisa.

"Am ales acest gen de publicitate neconventionala deoarece am dorit sa implementam local campanii asemanatoare dezoltate cu succes in alte tari pentru brandul de parfumerie Antonio Banderas Seductive Fragrances. In plus, am adaugat campaniei o nota de originalitate prin sistemele inovatoare de reclama vizual - olfactiva MV.com-SCENT. Campania de tranzit vine in completarea campaniei TV desfasurata in luna februarie-martie pentru promovarea noului parfum lansat ANTONIO de Antonio Banderas", a declarat pentru IQads Gabriela Iordan, Brand Manager Sarantis Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related