Multe nume primește prezentul. Epoca Post-Adevăr, Era AI, Lumea Fake News și multe alte variații pe aceeași temă. Este o perioadă a schimbărilor profunde, pe care le conștientizăm și încercăm să le controlăm, adaptându-ne mereu. Un efort în acest sens este și dezvoltarea simțului critic privind dezinformarea și educația media. Noile generații, născute & crescute în lumea virtuală, au alte mecanisme de adaptare la aceste transformări tehnologice, cu implicații sociale. Cum ajungi la ele? Pe canalele pe care le folosesc spune Irina Paraschivoiu, Strategist and COO Polycular, companie care a lansat jocul Escape Fake.
Irina Paraschivoiu: Există un motiv pentru care ne plac jocurile - chiar și nouă, adulților - și el are legătură cu povestea, cu provocarea, cu satisfacția de a “câștiga”
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: