Philips la Romanian Creative Week: Îngrijirea părului între eleganță și inovație

Philips la Romanian Creative Week: Îngrijirea părului între eleganță și inovație

300 de modele au defilat recent pe podiumul Romanian Fashion Week, din cadrul Romanian Creative Week (RCW), la Iași, pentru a prezenta cele mai recente creații vestimentare ale celor mai cunoscuți designeri români. Pregătirile din spatele cortinei acumulează peste 20 ore de hairstyling, purtând amprenta artistului Sorin Stratulat, ambasador și partener creativ pentru echipa Philips România.

„Frumusețea începe de la ceea ce simți în interior, continuă cu piesele vestimentare pe care le alegi, felul în care le porți, coafura pe care o asortezi, iar calitatea tool-urilor pe care le folosești pentru a-ți defini imaginea personală devine un aliat în fiecare etapă a pregătirii tale. Mulțumesc partenerilor Philips pentru sprijin. Mă bucur de fiecare dată când am ocazia să văd lideri care susțin frumusețea”, spune Sorin Stratulat.

În cadrul RCW, Philips a adus în prim-plan expertiza și inovația în domeniul îngrijirii personale pentru femei. Cu o tradiție de peste 80 de ani în îngrijirea personală, misiunea Philips este de a îmbunătăți sănătatea și bunăstarea oamenilor prin acele inovații care fac diferența pentru ei, inclusiv prin soluții personalizate de îngrijire, chiar la domiciliu.

„Produsele de îngrijire a părului din gama Philips sunt extrem de performante și poartă cu ele angajamentul nostru față de sănătatea părului și de frumusețea care vine din interior. Mă bucur cu fiecare oportunitate de a încuraja oamenii să își regândească regimul de îngrijire personală, să caute expertiza, instrumentele și soluțiile care răspund propriilor obiective de bunăstare. Am fost și anul acesta partenerii Romanian Creative Week, partenerii de încredere ai consumatorilor noștri, partenerii părului frumos și sănătos!”, explică Alina Nedea, Marketing Manager Philips Beauty România.

 

Activări Inspirate de Philips

Participarea Philips la RCW nu s-a limitat doar la hairstyling. Vineri, Sorin Stratulat a stat de vorbă cu participanții evenimentului, împărtășind sfaturi valoroase despre îngrijirea părului. Sâmbătă, cei prezenți au avut ocazia de a beneficia de coafuri realizate cu produsele Philips din gama SenseIQ, iar norocoșii au primit premii și acces în culisele evenimentului. Astfel, participanții au văzut exact cum funcționează produsele Philips din gama SenseIQ și Thermoshield Advanced, două produse de îngrijire bazate pe inovație cu impact pentru consumatori. SenseIQ detectează temperatura părului și ajustează automat căldura pentru a preveni deteriorarea, în timp ce Thermoshield Advanced oferă o protecție suplimentară împotriva supraîncălzirii, asigurând rezultate perfecte fără compromisuri.

Cortul Philips din culise a fost un adevărat punct de atracție, oferind un plus de energie și vitalitate prin decorul natural și oglinzile luminoase, în timp ce elementele de detaliu au creat o atmosferă pozitivă și energizantă, subliniind angajamentul Philips pentru un stil de viață sănătos și sustenabil.

Sorin Stratulat, un nume cunoscut în industria hairstyling-ului din România, și-a adus contribuția unică la acest eveniment. Cu o carieră impresionantă de peste două decenii, Sorin este recunoscut pentru creațiile sale inovatoare și atenția sa meticuloasă la detalii.

Prin colaborarea cu Sorin Stratulat și activările realizate, Philips a reușit să transforme evenimentul într-o experiență de neuitat, subliniind importanța îngrijirii personale și a încrederii în sine.

Produsele pe care hairstylist-ul le-a folosit pentru coafarea modelelor au fost: placă de păr, uscător și ondulator SenseIQ și placa de păr și uscătorul Seria7000 cu tehnologie Thermoshield Advanced.

De asemenea, Philips a creat special pentru acest eveniment un cod dedicat: FASHION25, oferind un discount garantat de 25% la o gamă largă de produse disponibile pe pagina specială philips.ro/rcw. Acest cod de reducere poate fi folosit până la data de 15 iunie, oferind astfel iubitorilor de frumusețe șansa de a experimenta inovațiile Philips la prețuri avantajoase.

Întreaga activitate pe care Philips a realizat-o în cadrul RCW 2024 a reprezentat o unire de forțe. Astfel, echipa de proiect a fost formată din: Alina Nedea - Marketing Manager Beauty România, Andreea Gudănescu - Junior Trade Shopper Marketing, Roxana Cojocaru -Trade Shopper & Marketing Manager, Cristina Cioraşcu -Digital Campaign Manager și Silvia Pometcu - E-commerce Manager de la Philips România, Cristian Ramboiu - General Manager, Costel Costea - Account Director, Oana Bucur - Account Manager de la Men In Black Advertising și Bianca Tămaş - Senior PR Consultant de la Syzygy Communication.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related