În urmă cu 4 ani, în Martie, lumea noastră s-a schimbat. Nu e nevoie să fii doctor în științe sociale ca să-ți dai seama ce cutremur profund a produs pandemia în lumea noastră și probabil că încă n-am văzut toate implicațiile. Una dintre acestea, de netăgăduit pentru mulți dintre noi, este dată de o amplificare a importanței tehnologiei în viețile noastre, mai departe de ceea ce credeam că ar fi posibil.
Astăzi se face altfel Artă, PR, Evenimente, Școală, Business, iar lista e foarte lungă, pentru că dupa cum spuneam viețile noastre sunt altfel. În acest context ne face plăcere să vă atragem atenția asupra unor interviuri consistente publicate în Mai pe WeInvent. Enjoy!
Pentru Tatiana Ernuțeanu, cuvintele au puterea de a adăuga un nou layer fondului imagistic. Poate asta a făcut-o să treacă dincolo de bariera paginii de carte, spre o lume mai vizuală, fie că e vorba de colaje sau ilustrații. O inspiră lumina, de mai multe tipuri, ocaziile trăite sau pierdute. Mereu în contradicție cu mult prea autoproclamații poeți și cu ce se caută în materie de mesaj, poezie, simțire.
Tatiana a publicat două volume de poezie – Carne, visuri și oase triste uitate în Hydra (Ed. Eikon) și Buletin de știri blues (Ed. Tracus Arte). Poemele ei au apărut în numeroase reviste literare din România și străinătate (Germania, Israel, Peru, Spania, Portugalia, SUA) și în câteva antologii de poezie. A fost invitată în fiecare an, de la debut, la Festivalul Internațional de Poezie de la București. De asemenea, a avut numeroase lecturi publice. Este creatoare de colaje analog, ilustrații poetice, carți poștale și tapiserii brodate. Semnează o rubrică în revista Forbes Life, din 2018, care se numește Chicstalgia. O găsești ușor și pe Facebook și pe Instagram. Un interviu în exclusivitate pentru WeInvent, din seria #perspective.
În aprilie, Conan PR, agenție independentă de comunicare, a împlinit 14 ani de activitate, după ce în februarie sărbătorea numirea Aurei Cândea drept cel mai recent Partener. Cu un portofoliu de clienți internaționali și locali, din multiple industrii, de la Tech/IT sau HR până la Retail sau FMCG, în 14 ani de activitate agenția a lucrat cu peste 100 de branduri și companii. Am vorbit cu Elena Bululete, Managing Partner, și Aura Cândea despre cum au fost acești ani, dar și despre ceea ce urmează în viitorul agenției. Un interviu de Romanița Oprea, din seria #perspective
A preluat conducerea Highlight PR începand cu luna ianuarie 2024. Din acest rol asigura atat managementul operational al agentiei, cat si coordonarea echipei de specialisti, strategia de business si comunicare, si se implica activ in pitch-uri si proiecte strategice.
Aela Cotabita are peste 20 de ani de experienta in domeniul comunicarii, acumulata in pozitii-cheie din cadrul unor agentii precum Godmother, V+O Communication, HyperActive sau GreenPixel. Pe parcursul acestor ani, a coordonat comunicarea a peste 50 de conturi din domenii precum FMCG, IT/Telecom, Pharma, Beauty, Banking, Auto, Retail etc.
Am vorbit despre cum a decis sa faca acest pas, inceputurile in PR si pasiunea pentru domeniu, employer branding. leadership si multe alte aspecte interesante ale industriei din care facem parte. Un interviu de Marian Costache, din seria #perspective
In contextul actual tehnologic, in care nevoia cea mai mare este cea a unor conexiuni durabile intre oameni si branduri, numirea Anei-Maria Taralunga la conducerea departamentului de creație al Digitas isi propune sa aduca un nou val de experienta si viziune creativa, cu un puternic accent pe Emotional Intelligence Data. Mai precis, o abordare creativa si empatica a datelor cu scopul de a construi branduri relevante, nu numai eficiente.
A fost o placere sa vorbim cu ea si sa aflam mai multe despre aceasta mutare profesionala, o discutie plina de insight-uri, frumoasa si interesanta, in acelasi timp. Un interviu de Romanita Oprea, din seria #perspective.