Replica feminina a campaniei initiate de Bergenbier pentru proclamarea Zilei Barbatului nu a intarziat sa apara. Un comunicat The Practice anunta lansarea unei campanii Wash&Go prin care se recunoaste dreptul barbatului la o zi speciala in fiecare an. "Noi, femeile, stim de ce" se va derula pe parcursul a doua saptamani din luna mai in presa scrisa, la TV, radio si in medii neconventionale precum internetul si tranzitul.
"Pentru latura calda si prietenoasa a barbatului si pentru eforturile sale constante de a-i face pe plac femeii pe care o iubeste, am hotarat sa nu stam deoparte si sa reactionam la campania Bergenbier printr-un program propriu. "Noi, femeile, stim de ce", asa ca venim si sustinem mesajul Bergenbier din perspectiva femeii care vede si apreciaza lucrurile marunte pe care barbatul le face in viata de cuplu si pentru care credem ca merita pe deplin o zi numai a lui", spune Adriana Ionescu, Associate Marketing Director Procter & Gamble Romania.