În fiecare campanie pe care o lansează, TEILOR, brandul românesc de bijuterii, aduce o perspectivă nouă: fie prin colecțiile care sunt strategic puse în centrul atenției, fie prin mesajul care le însoțește ori prin abordarea vizuală. Cea mai recentă campanie digitală menține tendința și vine cu ceva în plus: în lumina reflectoarelor este acum o bijuterie pentru care face intrarea pe piața din România, împreună cu povestea din spatele ei, tradusă acum de TEILOR într-un „pionierat cu semnificație”.
Deși în internațional este deja cunoscut de ceva vreme, în România abia își face intrarea: un promise ring este bijuteria care pare să rescrie regulile în ceea ce privește cursul poveștilor de iubire. Sau mai bine zis, să arate că nu există reguli când vine vorba despre cum doi oameni hotătărăsc să își trăiască viața împreună. Pentru că oricare ar fi direcția în care se îndreaptă, căsătorie sau nu, există un element comun în toate poveștile reale: angajamentul. Iar un promise ring îl simbolizează în cel mai frumos mod cu putință.
Ce semnifică, de fapt, un promise ring?
Ideea vine încă din vremea romanilor – se pare că aceștia erau obligați să aștepte o anumită perioadă înainte să se căsătorească, astfel că bărbații ofereau femeilor un inel simplu care simboliza loialitatea lor în acel interval de timp. Au urmat apoi, în jurul secolului al 16-lea, ceea ce se numeau „posy rings”, adică inele gravate cu pasaje scurte din poeme de dragoste, iar după, în secolul al 18-lea, „acrostic rings”, inele cu pietre prețioase colorate ale căror inițiale formau cuvinte precum „love”, „regard” sau „dearest”. Toate acestea au fost bijuterii menite să simbolizeze iubirea, devotamentul și fidelitatea partenerilor.
Esența conceptului s-a păstrat până astăzi, însă un promise ring poate avea mai multe semnificații. TEILOR arată că un astfel de inel poate avea valența pe care cuplurile aleg să i-o ofere, în funcție de momentul în care se află în parcursul relației sau de o decizie comună despre „destinația” acesteia. Astfel, campania TEILOR evidențiază mai multe posibile contexte în care un promise ring poate apărea într-o relație.
Plecând de la ideea că fiecare poveste de iubire își scrie propriile reguli, unele cupluri văd căsătoria ca pe o alegere naturală, în timp ce pentru altele, deși pactul nu devine „oficial”, asta nu îl face mai puțin autentic sau profund. Alții, deși văd căsătoria ca pe o opțiune, își lasă povestea să evolueze în ritmul ei, luând lucrurile pas cu pas. Toate aceste posibilități sunt valide și au în comun dorința partenerilor de a rămâne împreună – și atunci de ce să nu merite și ele o bijuterie care să arate lumii – și să le amintească și celor doi – că iubirea și angajamentul lor sunt reale?
Pe canalele digitale ale brandului, TEILOR explică faptul că, prin prisma celor de mai sus, un promise ring are mai multe semnificații: poate fi inelul care va reprezenta conexiunea dintre ei tot restul vieții sau bijuteria pe care el i-o oferă cu ceva timp înainte de căsătorie – o promisiune că urmează și acest pas, o primă bijuterie căreia i se vor alătura inelul de logodnă și apoi verigheta – un trio complet al angajamentului real.
Conceptul și mesajele din campania TEILOR sunt susținute și de selecția de produse alese pentru a contura colecția Promise Rings. Sunt inele care prin design își indică subtil simbolistica – unele dintre ele vin sub formă de cercuri incomplete, pentru aceia pentru care povestea se îndreaptă către logodnă, însă nu a ajuns încă acolo. Altele includ simboluri ale iubirii (ex. infinitul) sau au un design care simbolizează legătura dintre doi oameni – semi-eternity, „împletit” sau de tip link. Simbioza dintre concept și produs a fost una dintre dezideratele campaniei:
„Faptul că suntem primii care fac cunoștință consumatorilor din România cu ideea de Promise Rings este o bucurie pentru noi. Nu doar prin prisma ideii creative aduse la viață, ci și pentru că merită cu adevărat ca o bijuterie cu astfel de semnificații să devină cunoscută și chiar o opțiune pentru cuplurile care fie decid să nu se căsătorească, fie mai au nevoie de timp înainte de momentul logodnei. Fiecare poveste de iubire merită să fie reprezentată de o bijuterie care să simbolizeze angajamentul.
Campania TEILOR asta își propune: să arate că în iubire regulile sunt scrise în doi și un promise ring poate fi un pas natural, chiar dacă un inel de logodnă nu este (încă) pe masă.”, povestește Iulia Novac, Marketing Director @ TEILOR.
O campanie care setează direcția
Pentru că e vorba de un concept nou pe piața din România, nevoia în momentul de față este de educare a consumatorilor în ceea ce privește ideea promise ring și acomodarea acestora cu gândul că este o bijuterie care poate fi o alegere naturală. Iar TEILOR își propune să facă exact asta: planurile de viitor includ creșterea awareness-ului pentru categorie și extinderea colecției Promise Rings by TEILOR cu noi modele de inele care își arată semnificația profundă încă din design.
Echipa campaniei:
Iulia Novac – Marketing Director
Irina Tuchiac – Brand Strategist
Ioana Radu – Creative Lead
Daniel Marcu – Senior Art Director
Agnes Oboroceanu – Senior Copywriter