[Etică & Tabu] Adrian Diac: Adevărul tinde să devină un bun individual și de aceea provoacă mai tot timpul dezamăgiri

[Etică & Tabu] Adrian Diac: Adevărul tinde să devină un bun individual și de aceea provoacă mai tot timpul dezamăgiri

Puțină eleganță nu a omorât pe nimeni, crede Adrian Diac, Executive Creative Director Ogilvy Romania. Cum s-ar traduce asta la nivel de advertising? Creativii și companiile nu ar trebui să se teamă de subiecte sensibile, ci să aibă grijă la formele nefrecventabile care poluează comunicarea. Da, granițele etice se schimbă în societate și, automat, în industria de publicitate. Dar e un lucru bun.

"De la alegeri creative bazate pe alb și negru migrăm spre tonuri de gri. Poate este și asta o sensibilitate, dar una pe care ar trebui să o cultivăm", spune Adrian.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related