Agentia Leo Burnett a dat startul primului blog dedicat promovarii, explicarii si exemplificarii abordarii de tip 360 de grade, unul dintre cele mai importante curente ale marketing-ului modern. Blogul se intituleaza 360 Digest, poate fi accesat la www.leoburnett.ro/360/posts.php, si este destinat clientilor Leo Burnett group si publicului pasionat de domeniul comunicarii.
Potrivit unui comunicat al agentiei, 360 Digest urmareste sa ofere cititorilor oportunitatea de a fi la curent cu cele mai noi idei, executii, trenduri si activitati de marketing la nivel local si international. "Blogul isi propune in special sa prezinte lucrari si campanii care depasesc clasicele 30 de secunde si sa educe astfel inspre cultura 360 grade. Vrem sa atragem atentia asupra cazurilor interesante de exploatare a mediilor neconventionale care tind sa devina din ce in ce mai utilizate de branduri pentru a-si putea atinge consumatorii. Prin aceste medii, mesajul ajunge la consumatori in momentele relevante pentru ei, cand sunt cei mai receptivi la mesajul brand-urilor, si nu in momentele fabricate (cum sunt pauzele publicitare, clasicele panouri stradale etc.) cand interesul pentru mesajul comercial poate fi mult mai scazut", explica Raluca Borascu, Strategic Planner Leo Burnett.