Joi, 28 aprilie, a avut loc in Club Escape a treia editie AdBreak, un eveniment prezentat de Carlsberg.
Numerosii profesionisti si iubitori ai publicitatii - membri ai comunitatii IQads.ro- au asistat la un AdBreak nou, in patru reprize, cu doi moderatori, doua proiectii de spoturi si doua echipe de agentii in prim plan.
In prima parte, savurand un Carlsberg rece, cei prezenti au asistat la proiectia cu tema "Automotive - masini in advertising", urmata apoi, in cea de a doua, de making-of-ul campaniei batonului de ciocolata ROM, semnata de McCann Erickson. Adrian Botan (director de creatie) si Alexandru Dumitrescu (head of copy) au aratat pas cu pas drumul de la brief la executia finala.
Show-ul a continuat cu proiectia "Sex in advertising" care a incalzit atmosfera pentru cea de a doua prezentare, semnata Leo Burnett.
Cu Bogdan Naumovici in frunte si cu Bogdan "Chijbac" Lazar invitat, echipa Leo a aratat cum se executa un spot in nu mai putin de 4 luni. Prezentarea a continut si proiectia unor spoturi TIDE din alte parti ale lumii si dezvaluirea animatiilor anterioare ale statuii.
AdBreak a beneficiat la editia a III-a de sprijinul Lurzer's Archive, Kiss Fm si B-24-Fun, deveniti parteneri traditionali ai evenimentului.
In zilele urmatoare evenimentului discutiile s-au prelungit pe forumul IQads.ro in recenzia AdBreak de la A la Z de la http://www.iqads.ro/forum/ftopic1558.html , de unde se desprinde clar evolutia inregistrata de aceasta a 3-a editie.