[Media Update] Andrei Bălbărău: Devine tot mai necesar să colectezi cât mai multe date proprii tocmai pentru a rămâne relevant în viitorul apropiat

[Media Update] Andrei Bălbărău: Devine tot mai necesar să colectezi cât mai multe date proprii tocmai pentru a rămâne relevant în viitorul apropiat

Date, măsurare, măsurare, eficiență. Acesta e motto-ul în 2024 pe piața de media din România. În 2023, contextul economic imprevizibil a determinat o prudență în stabilirea bugetelor de media, arată Andrei Bălbărău, Head of Media @ Dare Digital. Este o perioadă de tranziție și mixuri între campanii implementate și optimizate manual și automatizare completă.

"Brandurile oscilează între a-și limita sau eficientiza bugetele de media și totuși a acoperi cât mai bine multiple platforme", spune Andrei. 

Povestim în continuare cu Andrei Bălbărău despre trendurile și provocările care influențează piața și cum se adaptează agențiile la schimbările apărute. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dare Digital

Dare Digital is a Romanian creative agency with an integrated approach to digital creativity and media performance.   We work as a core team extended to a system of more than 80 battle-tested... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related