Cea mai recenta campanie de imagine pentru brandul Ciuc, realizata de Saatchi & Saatchi, vorbeste despre relaxare, prietenie si locatii selecte. Conform unui comunicat al agentiei, campania de imagine a fost conceputa pentru a comunica ideea de relaxare, fiind prima data cand o bere romaneasca se plaseaza pe acest teritoriu.
Si cum nimic nu sugereaza mai bine acest mesaj decat timpul petrecut cu prietenii, creativii de la Saatchi & Saatchi au gandit un spot simplu, dinamic si plin de buna-dispozitie. Personajele spotului vor sa savureze o bere Ciuc si pentru aceasta au nevoie de un loc deosebit si, in acelasi timp, familiar. In cele din urma locatia ideala este gasita, iar cadrul familiar e creat prin prezenta scaunelor de bar. Privelistea superba si relaxarea cu o sticla de Ciuc reprezinta rasplata de care se bucura cei trei prieteni.
Cadrul de relaxare din finalul spotului se regaseste si in vizualul campaniei. Pe langa TV, campania cuprinde si print, materiale folosite in locurile de vanzare, precum si outdoor.