Site-ul www.povestistanjenitoare.ro, realizat de Propaganda pentru brandul Furazolidon, a avut 60.000 de vizitatori intr-o singura luna, in timp ce spotul "Elefantul", postat pe YouTube a avut 16.300 de accesari, informeaza un comunicat al agentiei. Campania de promovare este sustinuta si printr-o serie de machete de presa cu ilustratie stil Cimitirul Vesel de la Sapanta.
"Medicamentul nostru scapa lumea de diaree, in timp ce activitatile si comunicarea noastra scapa lumea de dezinhibare, de subiecte tabu, de inchistare. Intentia noastra este sa intinerim brandul si, in timp, sa construim un brand cult. Pentru ca parintii si bunicii nostri sunt loiali brandului acesta "no matter what", dar noi, tinerii il percepem ca invechit si ne-am indreptat spre alte antidiareice, brandul avand de suferit pe termen lung din cauza asta. Comunicam emotional si facem advertainment. Si rezultatele vor veni de le sine. Pentru ca, in aceasta categorie de medicamente, produsele au cam acelasi beneficiu functional si personalitatea brandurilor, prin loializare, va fi cea care va incuraja in timp cumpararea", spune Simina Leotescu, Head of Strategic Planning Propaganda.