Publicitatea online a crescut in 2003

Piata de publicitate online a crescut in 2003 cu 20% doar in Statele Unite, conform unui raport Pricewaterhouse Coopers, atingand suma de 7,2 mld dolari.

"Aceasta crestere se datoreaza in primul rand faptului ca investitorii in publicitatea traditionala au inceput sa manifeste un interes sporit pentru reclama pe mediul online" - a declarat Charles Buchwalter, vice presedinte la Nielsen/Net Ratings.

In 2003, reclamele online dedicate industriei de automobile au crescut cu 75%, iar cele dedicate industriei de telecomunicatii cu 31%. Per total, numarul de reclame online a crescut cu 4% fata de 2002. Desi a admis ca o crestere de 4% a numarului de reclame este relativ mica, oficialul Nielsen/Net Ratings a spus ca o crestere cu 20% a cheltuielilor de publicitate indica o piata sanatoasa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related