Publicis Groupe CEE lansează The Vault: un tool de ultimă generație pentru optimizarea investițiilor în marketing

Publicis Groupe CEE lansează The Vault: un tool de ultimă generație pentru optimizarea investițiilor în marketing

Publicis Groupe Europa Centrală și de Est anunță lansarea tool-ului The Vault, o soluție inovatoare de optimizare media, bazat pe inteligența artificială. The Vault utilizează modele econometrice avansate și algoritmi de inteligență artificială pentru a ajuta clienții să ia decizii cât mai informate cu privire la alocarea bugetului de marketing, maximizând astfel investițiile și obținând rezultate mai bune în afaceri.   

Acest instrument, dezvoltat cu ajutorul analizei econometrice a piețelor din Europa Centrală și de Est, este conceput pentru a veni în ajutor clienților locali, precum și a clienților globali ai Publicis Groupe din regiune.    

Maria Tudor, Chief Operating Officer , a declarat: "The Vault reprezintă o soluție complexă pentru specialiștii în marketing din diverse industrii și din toate piețele CEE, inclusiv cele mai mici, care nu dispun de date locale, acestea fiind reprezentate prin intermediul altor țări din proximitate. Prin urmare, acest instrument aduce un avantaj competitiv real atât pentru clienții noștri locali sau internaționali, cât și pentru noi."        

Maria Tudor a mai adăugat: "The Vault este rezultatul unui efort comun al echipelor Publicis Groupe din Europa Centrală și de Est sub îndrumarea echipei de date și analiză a Publicis Groupe Polonia, care demonstrează cu adevărat conceptul de Power of One, așa cum spunem noi în cadrul grupului,. Echipa din Polonia a dat viață unui instrument incredibil, disponibil tuturor echipelor noastre din regiune."  

Acest instrument oferă o analiză exhaustivă a tuturor factorilor care influențează eficacitatea marketingului, facilitând optimizarea precisă a strategiei și anticiparea rezultatelor campaniilor în diversele piețe ale regiunii CEE. Acesta acoperă aspecte precum poziționarea brandului, variațiile sezoniere, calendarul promovărilor și factorii de cost, oferind clienților perspective acționabile adaptate obiectivelor lor specifice în afaceri.     

Anna Sakowicz, Chief Data & Analytics Officer Publicis Groupe Polonia, subliniază potențialul transformativ al tool-ului: "Clienții noștri pot acum genera rapid previziuni pentru vânzările pe termen scurt și mediu sau alți KPI de business, atât la nivel de canale, cât și la nivel de campanii. Acest lucru facilitează obținerea rapidă a unor recomandări exacte de investiții, aliniate cu diversele obiective de afaceri ale brandurilor."       

Principalele caracteristici ale instrumentului:

  1. Graficele curbelor de performanță: Grafice interactive care furnizează date detaliate despre parametri precum adstock și durata de viață a reclamelor, facilitând determinarea nivelului optim de cheltuieli și intervalul pentru fiecare canal.  
  2. Planificarea: Permite prognozarea creșterii incrementale a KPI-urilor pe baza planurilor presupuse de campanie și a calendarelor de activități ale mărcilor pe tot parcursul anului. Aceasta le oferă clienților posibilitatea de a compara diverse scenarii și de a selecta cea mai bună variantă în ceea ce privește ROI-ul.   
  3. Modulul de optimizare: Folosește algoritmi generați de inteligența artificială pentru a optimiza planurile media, având în vedere diverse aspecte matematice și de afaceri. Acest lucru permite crearea automatizată a planurilor de campanie optimizate pentru a atinge KPI-urile în cadrul bugetelor alocate, oferind și  recomandări de buget pentru canale individuale, precum și campanii complete.   

The Vault va fi implementat și folosit de echipele Publicis Groupe CEE pentru a susține campaniile clienților lor din întreaga regiune.   

Publicis Groupe este lider global în comunicare. Grupul, având la bază sinergia dintre creativitate și tehnologie, oferă clienților săi acces la cele mai avansate servicii și instrumente de lucru, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Date și Tehnologie. Cu o expertiză solidă în toate verticalele de business relevante, Publicis Groupe asigură, prin modelul său de business - Power Of One - un management fluid al resurselor și competențelor alocate fiecărui client în parte.   

Prezent în peste 100 de țări, Publicis Groupe are aproximativ 101.000 de profesioniști.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related