Protejeaza sanatatea mintala a participantilor! Gandeste-te de doua ori inainte sa arunci cu mieii prin curtea agentiei. Daca esti 100% sigur, zi-i si lui Coliban sa nu-i mai snopeasca pe-aia cu bagheta magica la Romana. Pe Capanescu lasa-l asa, ca el doar joaca aceeasi scena in alt decor.
Sper ca nu se asteptau ca toti pustii carora le trecea prin cap sa participe la Olimpiadele Comunicarii sa vada spoturile si sa-si spuna da, eu sunt superficial si nu sunt deloc pregatit si vreau sa lucrez in publicitate doar pentru ca e cool si o sa ajung la concurs si o sa ma fac de ras si daca nenea Naumovici risca sa o ia razna pentru ca eu sunt idiot si particip cu porcariile mele, mai bine stau acasa si le protejez in felul asta sanatatea mintala, nu numai lui, ci si celorlalti membrii ai juriului care conteaza: Capanescu si Coliban, adica unii care, uite ce-ntamplare, lucreaza sau au lucrat in multinationale. La fel de intamplator, campaniile parodiate apartin unor agentii locale: Next Advertising si CAP(Zanul de la Banca Transilvania) si Gavrila&Asociatii("Zboara" - Transavia). Bineinteles ca trebuia sa fie si unul de la Leo printre ele, ca sa ni se para ca sunt baieti de gasca si se auto-iau la misto, numai ca spotul lor este singurul in care nu se face misto de nimic. Capanescu interpreteaza rolul unui personaj care era deja nebun in spotul originar; doar decorul s-a schimbat. Un nebun ii cere hanoracul unui nene care vinde mere in piata. De ce? Pentru ca a innebunit cautand promotii! Despre asta era vorba si in spotul originar, nu e nici o parodie aici. S-a aschimbat doar cadrul. In celelate doua, e evident ca urmarim directori de creatie care au luat-o razna, fiecare conform spotului vizionat in prealabil. Mesajul e simplu: e absurd ca unui copil sa i se para puiul atat de proaspat incat va zbura, la fel cum e absurd sa crezi ca intr-o banca lucreaza niste zani care te procopsesc cu credite bancare, indiferent cine-ai fi. E ca si cum ai crede ca un miel va incepe sa zburde dupa ce a fost taiat sau ca si cum te-ai astepta sa te loveasca un tip cu bagheta pe umar la Romana si sa te pomenesti cu o vila in gradina.
Comentarii
un punct de vedere foarte bine articulat si argumentat, felicitari autorului.
Cand vezi copiii pe strada repetand reclama ce au vazut-o pe tv ... atunci! poti sa stii ca DA e o reclama reusita. Halatul? Il am pe mine :P
Ana, misto articol ka always, dar finalul, hmm, you went soft :<