Profi a organizat cu sprijinul Goldfish Project ediția a doua a Festivalului Suflet de România

Profi a organizat cu sprijinul Goldfish Project ediția a doua a Festivalului Suflet de România

În ultimul weekend al lunii aprilie, în spațiul Domeniului Regal de la Săvârșin, a avut loc  Festivalul Suflet de România, inițiat de Profi și realizat cu sprijinul agenției Goldfish Project.

Ediția a doua a festivalului Suflet de România a adus la un loc, pe lângă producătorii locali, ateliere cu meșteșugari iscusiți, un cinematograf cu filme românești, dansuri populare, concerte, dar și o caravană medicală în cadrul căreia 30 de medici și cadre medicale din Timișoara au oferit consultații gratuit.

Agenția Goldfish Project a fost responsabilă de pregătirea și gestionarea acestui amplu eveniment, de la partea logistică la detaliile artistice, comunicare, design și amenajarea locației.

„Festivalul Suflet de România este o provocare atât din punct de vedere al locului special în care este organizat, cât și al numărului mare de participanți care-i trec pragul. Construim de la zero universul Suflet de România în poiana Domeniului Regal, în timp record și asigurăm, imediat după încheierea festivalului, că natura se poate dezvolta armonios în continuare aici, fiind gândit totul sustenabil și cu respect atât pentru participanți, cât și pentru mediu. Peste 10.000 de vizitatori au avut ocazia să descopere sau redescopere satul românesc, producătorii și meșteșugarii lui într-un spațiu în care niciun detaliu nu a fost omis. Sunt recunoscătoare echipelor Profi și Goldfish Project care pun suflet în România și într-un eveniment care crește de la un al la altul și care ne ajută să descoperim o lume mai bună”, declară Anamaria David, managerul Goldfish Project.

„Ne bucurăm că festivalul Suflet de România devine deja o tradiție pornită de Profi pentru a ne conecta cu tot ceea ce ne face bine și frumoși, într-un loc cu o încărcătură istorică aparte. Căutăm să transmitem mai departe generațiilor actuale și viitoare acele gusturi și obiceiuri care ne definesc ca români și care ne fac bine. În ultimul weekend al lunii aprilie aducem într-un singur loc organizații și oameni care au grijă de comunitate și învățăm unii de la ceilalți cum să punem suflet în România”, transmite Călin Costinaș, Director General adjunct Profi.

Profi a organizat cu sprijinul Goldfish Project ediția a doua a Festivalului Suflet de România chiar în weekendul de Florii.

Startul oficial a fost dat, pe 27 aprilie, după un tur al micilor producători și al artizanilor realizat de Majestatea Sa Margareta, Custodele Coroanei României, Principele Radu, mai multe oficialități și autorități centrale și locale și de Călin Costinaș, Director General adjunct Profi, alături de Gabriela Sîrbu, Corporate Sustainability Director, Profi. Aceștia au trecut prin toate zonele de activare din interiorul festivalului, care au avut nume care amintesc de satul românesc traditional, de la Ulița Copiilor, trecând prin Târgul Satului și Hanul Târgoveților, până la Drumul Artizanilor. Mai multe organizații neguvernamentale susținute de Profi în misiunea lor de a face bine au fost prezentate în festival, oferind tuturor celor interesați  detalii și exemple concrete de implicare în Cultură, Educație, Sănătate, Mediu, Sport, Inovație și Comunitate, mai  precis în cei șapte piloni de CSR spre care se îndreaptă susținerea Profi, cel mai mare retailer creat și crescut în România.

„Avem un cadru încărcat de istorie, Domeniul Regal Săvârșin, un moment în care reunim mii de oameni aici pentru a se conecta unii cu alții, cu organizații care fac bine zi de zi și pe care ne mândrim să le susținem și noi, aducând la un loc mici producători, meșteșugari în ateliere deschise pentru toate vârstele, tradiții și muzică bună care să ne ajute să ne simțim bine împreună. La final, toate aceste experiențe frumoase dau energie pentru a face și mai mult și pentru a crede în România bună în care fiecare dintre noi să pună suflet în continuare”, spune Gabriela Sîrbu, Corporate Sustainability Director al Profi.

În a doua ediție a festivalului Suflet de România, pe 27 și 28 aprilie 2024, participanți din toate colțurile țării, dar și străini au avut ocazia să descopere și altfel de experiențe pe care le are de oferit țara noastră. Mii de persoane au luat parte inclusiv la ateliere potrivite pentru toate vârstele, de la pictat și cântat la olărit și împletit coronițe din flori. Duminică, de Florii, vizitatorii au fost întâmpinați cu surprize și la orele amiezii a format o horă impresionantă, în fața scenei, alături de artiști și organizatori.

Pe parcursul celor două zile de festival, pe scena Suflet de România au cântat Narcisa Suciu, Vasile Șeicaru, Romulus Cipariu,  Ducu Bertzi și Florin Chilian. Alături de ei au putut fi admirați artiștii de la Piano Viollin Duet, ansamblurile Băgrinul, Bihor și Valea Mureșului. 

Festivalul a fost gândit de Profi, cu sprijinul Goldfish Project, ca un eveniment care încurajează comunitatea să se conecteze la valorile autentice, la gusturile bune și tradițiile satului românesc.  Inițiativa este parte a acordului tripartit “Creștem Comunități”, semnat de către Asociația Casa Majestății Sale, Universitatea de Științele Vieții “Mihai I” din Timișoara și lanțul de magazine Profi,  pentru susținerea producătorilor locali și conservarea artizanatului autentic și tradițional românesc.

Agenția Goldfish Project a fost responsabilă atât de pregătirea evenimentului cât și de organizarea lui în cele mai ici detalii, dar și de campaniile pentru comunicarea lui, de la ATL la BTL și PR.

Goldfish Project adună o echipă formată din oameni cu experiență, trecuți de-a lungul timpului prin toate provocările pe care marccom le poate oferi. Punctul comun: dorința de a face lucrurile să se întâmple.  Cu un portofoliu tot mai extins, agenția este una full service care poate organiza de la evenimente restrânse la festivaluri, pregătește lansări de produse și servicii, gestionează campanii complexe de comunicare, integrând ATL, BTL și PR și oferă consultanță de specialitate și consiliere pe tot parcursul derulării proiectelor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Goldfish Project

Cu siguranță ați auzit expresia “There are plenty of fish in the sea”. Într-adevăr, în domeniul publicității, există o multitudine de opțiuni când vine vorba de alegerea unei agenții.... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related