[Etică & Tabu] Eugen Suman: Temele cele mai sensibile tin de produsele dovedit daunatoare, insa legale. Cred ca pentru multe agentii e o chestiune de ales raul cel mai mic

[Etică & Tabu] Eugen Suman: Temele cele mai sensibile tin de produsele dovedit daunatoare, insa legale. Cred ca pentru multe agentii e o chestiune de ales raul cel mai mic

Responsabilitatea față de client se împarte cu cea față de public și aici intervine codul etic al fiecărui om de publicitate și navigarea printre granițele etice în schimbare. Principiul după care se ghidează Eugen Suman, Director de Creație MSL The Practice, e simplu: să nu faci rău. Granițele etice se schimbă în industrie, iar creativii fac slalom printre subiecte sensibile și interpretări nuanțate, dar asta e un lucru bun. 

"Toata planeta a evoluat, era imposibil sa ramana romanii in urma. Mai greu, dar am evoluat si noi, suntem mai atenti la ce zicem, ce facem, cum o facem. Au observat si brandurile, au imbratisat schimbarea chiar daca unele doar ca virtue signalling", spune Eugen.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related