Coca-Cola Romania a anuntat oficial lansarea Coca-Cola Zero pe piata romaneasca, in urma unei campanii de teasing realizata de McCann-Erickson. Campania de marketing are la baza o promisiune simpla, care porneste de la intrebarea "De ce majoritatea lucrurilor bune in viata trebuie sa includa si un compromis? Atunci... "de ce nu putem avea acelasi gust Coca-Cola cu 0 zahar?", informeaza un comunicat McCann.
Pe 9 aprilie incepea campania de teasing care lansa intrebarile "De ce nu prietene cu 0 ganduri de maritis?" sau "aventuri cu 0 implicatii?". Mesajele au fost gandite in functie de canalul de comunicare: pe internet - "De ce nu site-uri cu 0 pop-up-uri?", pe cinema - "De ce nu filme cu 0 pauze publicitare?", pe panouri amplasate in intersectii - "De ce nu ore de varf cu zero intersectii blocate?" sau "De ce nu intersectii aglomerate cu zero semafoare defecte?", pe panouri amplasate in campus - "De ce nu o petrecere monstru cu zero mahmureala?", "De ce nu facultate cu zero restante?" sau "De ce nu relatii cu zero sentimente?".