GMP promoveaza dragostea fara griji

GMP Advertising a creat "Dragoste fara griji", o campanie sociala de informare si educare realizata pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS). Campania a inceput in luna aprilie si integreaza ATL, PR, web si media neconventionala.

Pe parcursul unui an, campania isi propune sa ofere femeilor din Romania informatii corecte si accesibile despre metodele moderne de contraceptie si sa creasca numarul de femei care folosesc in mod curent aceste metode.
"Proiectul ofera satisfactii din mai multe motive; in primul rand pentru ca in Romania rata avorturilor este mult mai mare decat in celelalte tari europene, incat simtim ca este de datoria noastra sa facem ceva in aceasta privinta. Daca in urma campaniei, cel putin o femeie va evita un avort folosind metode contraceptive moderne, eu deja voi fi fericit. Foarte fericit. Din alt punct de vedere, de data aceasta profesional, va fi o campanie integrata, complexa, care va folosi toate canalele de comunicare. Ce ti-ai putea dori mai mult?", a spus Oliver Kapusta, Integrated Communication Director GMP.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related