Cea de-a doua editie a ADbowling Cup, un eveniment destinat agentiilor de publicitate, va avea loc intre 8 si 10 mai in IDM Club. Evenimentul Fara Cravata isi propune sa reuneasca agentiile care cred in forta echipei si in sportivitate intr-o confruntarea informala pe pistele de bowling.
Primele 3 echipe clasate in aceasta editie se vor califica in cursa pentru marele trofeu Fara Cravata, echipa Anului 2007. Pana la acest moment, concurentii Fara Cravata pe care ii vor intalni in marea finala sunt Zapp, Asesoft Distribution si Microsoft, castigatorii IT&C Bowling Cup 2007 editia a doua.
In 2006, la ADbowling Cup au participat Friends Advertising, Propaganda, Notorious Advertising, United Communication, Sister&CO, Ad Venture, Speed Promotion, Imager, JWT Scala, GMP, Art Sudio NC, Leo Burnett, Badcat_. Castigatorii editiei trecute au fost Notorious Advertising (Buturuga Galbena), Friends Advertising (Harvesters) si AdVenture (The Warriors of Light).
La editia din 2007 sunt asteptate si alte nume importante ale publicitatii romanesti care vor sa faca o demonstratie de vitalitate si spirit de echipa.
Partenerii media care incurajeaza un advertising dinamic sunt Cotidianul, Radio Guerrilla, Comunicatedepresa.ro, Cariere, IQads, Webvertise si Canon.
Cotidianul sprijina mesajul Fara Cravata, recompensand echipa castigatoare cu abonamente si seturi complete de carti din Colectia Cotidianul, iar LaserMaxx ofera primelor 3 clasate vouchere de laser tag in valoare de 3210 RON.
ADbowling Cup este un eveniment Fara Cravata - divizie a Palette Advertising - si va fi urmat de Lawyers Bowling Cup, Auto Bowling Cup, Farma Bowling Cup, Finance Bowling Cup si HR Bowling Cup, toate aflate la a doua editie. Toate aceste domenii vor trimite primele 3 echipe clasate in competitia finala pentru castigarea marelui trofeu Fara Cravata, Echipa Anului 2007.
Detalii despre inscrieri si despre evenimentele Fara Cravata se pot obtine la telefon 021 411 63 91 sau accesand www.faracravata.ro