Digi24 este prima companie media din România care participă la programul Digital Revenue Launchpad desfășurat în Europa Centrală și de Est de Financial Times Strategies, în cadrul Google News Initiative.
Digital Revenue Launchpad este un program menit să ajute companiile media să înțeleagă și să testeze modele de venituri direct de la consumatori (D2C) și să-și elaboreze un plan ambițios pentru viitor.
FT Strategies, compania de consultanță media a publicației britanice Financial Times, a lansat săptămâna aceasta prima ediție Digital Revenue Launchpad dedicat piețelor din Europa Centrală și de Est.
În următoarele cinci luni de zile, companiile media se vor pregăti pentru viitor realizând o serie de experimente pentru a identifica domeniile care prezintă cele mai mari oportunități pentru ele, vor stabili un obiectiv ambițios de venituri de pe urma conținutului și vor obține informații importante de la experți care să le susțină progresul după încheierea programului.
Publisherii implicați în Digital Revenue Launchpad vor înțelege diferite modele de venituri de la cititorii site-urilor web, afla metodologii testate prin care să experimenteze noi idei și vor face schimb de experiență cu ceilalți participanți la program. Totodată, vor beneficia de expertiza specialiștilor din industria media și înțelege potențialele dificultăți sau oportunități cărora li se pot adresa cu ajutorul inteligenței artificiale.
Primul pas în cadrul programului va consta în colectarea de feedback de la cititorii Digi24 pentru a înțelege nevoile și așteptările lor.
Google News Initiative este un program Google lansat în 2018 pentru a extinde activitatea companiei IT cu jurnaliști, publisheri și experți media, totul pentru a asigura un viitor sustenabil pentru industria media la nivel mondial.
FT Strategies este compania de consultanță media a publicației britanice Financial Times, una dintre cel mai mari organizații media din lume.
DIGI.ro este principala sursă de informare pentru mai mult de 8,5 milioane de vizitatori unici (medie lunară în ultimele 12 luni) care generează lunar, în medie, peste 65 de milioane de afișări de pagină, potrivit Biroului Român de Audit Transmedia.
DIGI.ro face parte din Grupul DIGI, care deține televiziunea de știri Digi24 HD, televiziunile de sport Digi Sport 1, 2, 3 și 4, postul Film Now (pay-TV), canalele documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, televiziunile muzicale UTV, Hit Music Channel și posturile de radio Digi FM, PROFM, DIGI24 FM și Dance FM.