[Media Update] Andreea Dinescu: Datele despre piața media din România arată o creștere estimată de 6,5% comparativ cu anul anterior, ducând valoarea investiției la o sumă record de 700 milioane de euro

[Media Update] Andreea Dinescu: Datele despre piața media din România arată o creștere estimată de 6,5% comparativ cu anul anterior, ducând valoarea investiției la o sumă record de 700 milioane de euro

TV-ul continuă să fie cel mai puternic spațiu media, iar digitalul își continuă ascensiunea, dar într-un ritm mai puțin accelerat, spune Andreea Dinescu, Deputy Managing Director Initiative România. Piața de media a crescut în 2023, iar discuțiile despre AI, de la tool-uri la etică, au dominat agenda publică, deși multe integrări și procese de machine learning sunt prezente de mulți ani în industrie.

"Schimbările permanente din mediul digital și dominația puternică a marilor platforme au adus în 2023 noi teme pe masa marketerilor. De la măsurarea cât mai eficientă cross-platform și până la articularea de noi strategii în viitorul cookieless, vedem o preocupare puternică pentru eficiență și predictibilitate", spune Andreea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kantar

Kantar is the world’s leading data, insights and consulting company. We help clients understand people and inspire growth. Kantar is a data and evidence-based agency providing insights and actionable... vezi detalii »

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related