Cum înveți din eșecul în carieră, pentru viată. Fuckup Nights Bucharest marchează ediția cu numărul 20

Cum înveți din eșecul în carieră, pentru viată. Fuckup Nights Bucharest marchează ediția cu numărul 20

Într-o seară de joi emoționantă și plină de inspirație, s-a desfășurat de-a 20-a ediție a evenimentului Fuckup Nights Bucharest, un maraton al învățăturilor născute din eșec. S-a demonstrat, încă o dată, că interesul pentru astfel de experiențe autentice este imens: sala a fost arhiplină, reconfirmând statutul de sold-out de la fiecare ediție a evenimentului. De-a lungul celor 20 de ediții FUN Bucharest, peste 5000 de oameni au ascultat povești autentice despre greșeli care au modelat cariere și vieți.

Cei patru vorbitori excepționali care au împărtășit cu deschidere și curaj eșecurile lor, oferind lecții prețioase de viață și business, sunt: Felix Pătrășcanu, cofondator și managing partner FAN Courier, Ciprian Stancu, fondator Republica BIO, Cosmina Grigore, coach și fondatoarea Originals & Asociația Imunis, și Toma Costin Chiriac, un însoțitor de zbor cu o poveste de viață impresionantă.

Seara a fost deschisă de Cosmina Grigore, fondator al brandului de coaching Originals și al Asociatiei Imunis. Ea a vorbit deschis despre cel mai mare eșec al său: ignorarea propriului corp în tumultul vieții profesionale, care a culminat cu diagnosticarea unei boli grave. Povestea Cosminei a fost una de renaștere și redescoperire, arătând cum crizele de sănătate pot deveni puncte de cotitură pentru schimbarea stilului de viață și chiar a carierei. În urma procesului ei de transformare, Cosmina a devenit coach și conduce acum un business care ii facilitează un stil de viață sănătos. Mesajul ei către audiență a fost clar: „ascultați-vă corpul și creați-vă o poveste de viață pe care sa fiți mândri să o spuneți."

Ciprian Stancu, fondatorul Republica BIO, a împărtășit lecțiile învățate din propriile eșecuri, transformându-le în experiențe revelatoare și ocazii de reinventare. El a povestit despre călătoria sa antreprenorială, aducând în discuție o revelație importantă: succesul nu se măsoară doar în termeni profesionali și financiari, ci trebuie văzut și prin prisma fericirii personale și a împlinirii interioare. Ciprian a subliniat natura subiectivă a eșecului și a succesului, argumentând că fiecare eșec poate fi văzut ca o lecție ce pavează drumul către reușite viitoare. Această înțelegere i-a permis să se redefinească atât în plan personal, cât și profesional, găsind noi direcții și sensuri în viața sa. El a reiterat un mesaj puternic către public: „Orice început pornește din sfârșitul unui alt început.” Astfel, a încurajat audiența să privească fiecare sfârșit nu ca pe un eșec, ci ca pe un început, o nouă oportunitate.

Toma Costin Chiriac a urcat pe scenă, aducând cu el o poveste de neuitat, de transformare personală și profesională. Crescut într-un orfelinat, Toma a povestit despre drumul său de la sentimente de abandon și limitări, până la realizarea visului său de a zbura. Reflectând asupra experiențelor sale, el a împărtășit o lecție valoroasă, subliniind că "drumul spre succes este pavat cu sacrificii, dar nu trăiești un eșec dacă rămâi sincer față de tine și de visul tău, si nu cum vor alții." Povestea lui a fost o mărturie a faptului că, indiferent de câte obstacole ar apărea în cale, determinarea și credința în propriile visuri pot transforma eșecurile în trepte către succes.

Felix Pătrășcanu, cofondatorul FAN Courier, a încheiat evenimentul împărtășind lecțiile învățate din experiența de a dezvolta o afacere de succes într-un sector competitiv. El a evidențiat o greșeală semnificativă: presupunerea că succesul într-o afacere va fi automat replicat în orice nouă inițiativă. Această concepție greșită l-a condus la un eșec care i-a servit drept lecție importantă: succesul într-o afacere nu este o garanție pentru viitoarele proiecte. Felix a punctat acest aspect, menționând:

"Niciodată, chiar dacă v-au ieșit 1, 2, 9 business-uri de nota 10, se poate ca al 11-lea să fie o gaură care să îngroape profitul tuturor celorlalte. De aceea îmi place antreprenoriatul: niciodată nu poți spune că le știi pe toate.” Cu toate acestea, Felix a accentuat valoarea rezilienței, adaptabilității și a învățării continue. Fiecare greșeală și eșec au contribuit la întărirea caracterului său și la îmbunătățirea afacerii sale, iar obstacolele întâmpinate au fost cruciale pentru dezvoltarea profesională și personală."

Moderată de jurnalista Julia Nagy, seara a fost una plină de inspirație, emoție și învățare. Diana Iosu, fondatorul DiFine PR și organizatorul evenimentului, a subliniat semnificația acestui moment:

„Ediția a 20-a este un reper important pentru comunitatea FUN. Fiecare poveste împărtășită astăzi reflectă curajul și reziliența – calități esențiale pe care le împărtășim și valorizăm în comunitatea noastră. Aceste povești ne învață că, deși eșecul poate părea descurajant, este, de fapt, un pas necesar spre creștere și dezvoltare personală.”

FUN Bucharest reușește să aducă împreună comunități de antreprenori, profesioniști și creativi care împărtășesc o mentalitate comună: aceea că eșecul este un pas esențial spre succes și că fiecare poveste de „fuckup” poate fi o sursă de inspirație și învățătură. Astfel, evenimentul nu doar că deschide uși către noi oportunități de învățare, dar și construiește un spațiu sigur pentru dialog și descoperiri personale.

Pe măsură ce evenimentul Fuckup Nights Bucharest continuă să crească și să inspire cu fiecare poveste împărtășită și fiecare lecție învățată, comunitatea FUN se consolidează, promovând o cultură a transparenței, suportului reciproc și a curajului de a înfrunta eșecurile.

Fuckup Nights Bucharest este organizat de DiFine PR.

DiFine PR este o agenție de comunicare full services care combină experiența solidă a echipei, de peste 20 de ani, atât la nivel național, cât și internațional, cu satisfacția de a crea povești de succes. Pe lângă serviciile complete de PR, comunicare și consultanță în afaceri, agenția organizează, de asemenea, evenimente de tehnologie și de afaceri (ex. NASA Space Apps Challenge, TechFest, Fuckup Nights Bucharest). Portofoliul actual al clienților agenției include compania de consultanță în afaceri NN, Stefanini, H Essers, Seedblink, Black Sea Fund, Restart Energy, Tema Energy, GapMinder VC, Techcelerator, Goldring, Bitcoin Romania, Tradesilvania, Undelucram.ro, ClujHub, Bricklofts, și peste 100 de startupuri de technologie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related