137 de tineri au urmat cursurile de media organizate, iar 60 dintre aceștia au fost selectați pentru a participa și la workshop-urile practice din cadrul modulului.
Modulul Media al proiectului School of Big Ideas, inițiat de Publicis Groupe România și dedicat studenților din ultimul an și proaspăt absolvenților care își doresc o carieră în industria comunicării, a adunat 137 de participanți. Printr-o serie de cursuri interactive, programul de învățare urmărește să educe și să susțină tinerii pasionați de advertising, pentru a-și urma vocația în acest domeniu dinamic.
Etapa înscrierilor pentru Modulul Media s-a desfășurat în perioada 8 ianuarie – 9 februarie 2024, înscriindu-se în total 495 de candidați, cu aproximativ 9% mai mulți față de ediția precedentă. Din totalul celor care au aplicat, 137 au urmat cursurile de media organizate de Publicis Groupe România, iar 60 dintre aceștia au fost selectați pentru a participa și la workshop-urile practice din cadrul modulului.
„Ne-am bucurat să derulăm și anul acesta Modulul de Media al proiectului educațional School of Big Ideas pentru tinerii care urmăresc să își dezvolte un viitor profesional în această direcție. În era digitală aflată într-o evoluție rapidă, este esențial ca aceștia să înțeleagă ce înseamnă și cum funcționează industria de media, pentru a valorifica potențialul acesteia într-un impact pozitiv. Scopul nostru este acela de a le oferi participanților cunoștințele și abilitățile necesare pentru a naviga în peisajul media în mod responsabil și creativ”, a spus Alexandra Dimitriu, Chief Media Officer în cadrul Publicis Groupe România.
Cursurile teoretice, derulate în perioada 19 februarie – 15 martie 2024 și susținute de specialiști cu experiență vastă în publicitate, au integrat subiecte diverse. Astfel, cursanții au învățat despre bazele planificării media, construirea unei bune strategii, elementele fundamentale din comunicarea digitală, social media, Google Ads și instrumentele pentru măsurarea rezultatelor. Sesiunea practică s-a desfășurat pe parcursul unei săptămâni în care participanții au lucrat în echipe pentru finalizarea unui proiect bazat pe un brief atribuit.
Ulterior finalizării acestor etape, o parte dintre tinerii participanți vor avea oportunitatea de a lucra în cadrul Publicis Groupe România, printr-un stagiu de internship plătit pe o perioadă de două luni. Procesul de selecție s-a bazat pe criterii precum punctajul obținut de participanți la cursuri, contribuția adusă echipei de-a lungul etapei practice, modul în care au aplicat cunoștințele dobândite și calitatea prezentării proiectului final.
School of Big Ideas este o inițiativă marca Publicis Groupe România, lansată în 2022. Gândită sub forma unui program de învățare menit să abordeze cele mai importante specializări din industria comunicării, respectiv Media, Creație și PR, aceasta se adresează studenților și tinerilor specialiști aflați la începutul carierei. Până în acest moment, School of Big Ideas a desfășurat două module de media și un modul creativ. Participarea în cadrul School of Big Ideas este gratuită pentru toți cursanții.
Publicis Groupe România, prezent de peste 25 ani pe piața locală, este cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România, având la bază sinergia dintre Creativitate și Tehnologie. Grupul oferă clienților acces la cele mai avansate Servicii și Instrumente de lucru, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Data și Tehnologie. Cu o expertiză solidă în toate verticalele de business relevante, Publicis Groupe România asigură, prin modelul său de business - Power Of One - un Management fluid al Resurselor și Competențelor alocate fiecărui Client în parte.
În portofoliul Publicis Groupe România se află unele dintre cele mai puternice agenții de marketing și comunicare din lume: Publicis, Publicis Relations, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, The Geeks, MSL The Practice, MSL Consultants, Zenith, Starcom și Spark Foundry.