Clubul Dove online (www.dove.ro) realizat de Unilever South Central Europe si OgilvyOne Romania numara peste 10 000 de membri, la numai 3 luni de la lansare.
Potrivit unui comunicat al Ogilvy PR, clubul continua sa creasca exponential, in luna martie numarul de membri dublandu-se de la saptamana la saptamana. Consumatorii sunt atrasi de conceptul Clubului Dove care rasplateste fidelitatea consumatorilor Dove, imbinand recompensele acordate la cumpararea produselor cu oferirea unor informatii destre ingrijire si frumusete si cu stimularea interactiunii cu alti membri ai clubului.
Clubul Dove realizat de OgilvyOne reprezinta o premiera in cadrul retelei Unilever, Romania fiind prima tara care a lansat un astfel de program.
Initiativa este deja considerata best-practice de utilizare a mediilor digitale la nivelul companiei. Prin Clubul Dove, Unilever isi doreste sa se se apropie mai mult de consumatori, printr-o comunicare directa, rapida si eficienta, dar si sa rasplateasca loialitatea fiecarui consumator fata de brand. Succesul clubului a determinat Unilever sa exporte conceptul si in tarile din regiune (Bulgaria, Serbia).
"Am fost placut suprinsi de cresterea mare a numarului de membri de la o saptamana la alta, in cele 3 luni de la lansare. Am vrut sa ne dam seama de potentialul clubului lasand lucrurile sa evolueze organic in mediul online, iar acum putem spune ca avem o idee de succes. Credem in potentialul pe termen lung al acestui proiect de a genera interactiune reala cu marca Dove si interactiune intre consumatorii fideli ai marcii" spune Liliana Caimacan, Category Manager la Unilever.
Comentarii
site-ul dove e o bataie de joc cei de la dove din romania sunt o rusine pt forma dove.
au produse bune dar isi bat joc de cei din club.