Syscom Digital, agenția de marketing digital cu o istorie de peste 15 ani în inovație și rezultate remarcabile în proiecte de consumer marketing, adaugă un nou brand de prestigiu în portofoliul său: Carlsberg. Începând din acest an, Syscom Digital va implementa campaniile naționale și de tip sales activation ale brandului, pentru a-i consolida prezența în retail și a da un boost relației cu consumatorii.
"Adăugarea unui nou brand de calibru în portofoliul nostru reprezintă un motiv de mândrie pentru noi și un boost de energie, creativitate și eficiență. Cu o echipă pasionată și tehnologii de ultimă generație, suntem pregătiți să evidențiem calitățile unice ale brandului Carlsberg și să generăm rezultate de vânzări remarcabile. Ne angajăm să fim partenerii de încredere pe care se pot baza oricând, și suntem pregătiți pentru a livra mecanici și tactici de consumer interaction care nu doar vor atinge, ci vor depăși așteptările. Această colaborare deschide noi orizonturi pentru ambele părți, iar entuziasmul nostru și pofta de muncă sunt la maxim.", declară Maia Novolan, CEO al Syscom Digital.
Syscom Digital va pune la dispoziția noului partener toate competențele sale solide în proiecte de consumer interaction, sales activations și tehnici de engagement pentru a genera rezultate de top. Prima campanie națională de consumatori a brandului Carlsberg derulată în parteneriat cu agenția la începutul lui 2024 va beneficia de cea mai nouă tehnologie în materie de mecanici de activare.
Softul dedicat acestui tip de activități, dezvoltat in-house și disponibil exclusiv în mecanicile implementate de către Syscom Digital, presupune integrarea tehnologiei AI pentru un user journey simplificat, mult mai eficient, care generează în timp real date și informații valoroase și care permite o monitorizare eficientă, pentru optimizarea rezultatelor. Abordarea inovativă nu doar simplifică procesul de participare pentru consumatori, ci asigură și validarea automată a înscrierilor, eliminând 100% posibilitatea fraudelor și oferind o transparență totală clientului prin interfețe de monitorizare ale campaniilor în timp real. Agenția Syscom Digital furnizează clientului servicii de la A la Z în consumer interaction, pornind de la design-ul mecanismului de activare, crearea cadrului legal, dezvoltare soft și implementare platformă web de activare, baze date, premii și punererea în posesie a acestora, precum și tactici de activare și reactivare și analize de vânzări și marketing.
“Syscom Digital a devenit alegerea noastră evidentă pentru mecanici inovatoare de activare a consumatorilor. Am admirat la ei, pe lângă know-how-ul unic în România, dedicarea, munca susținută și abordarea pasionată față de succesul proiectelor clienților. Suntem încântați să facem echipă cu ei pentru a duce proiectele noastre la nivelul următor.“, declară Loredana Stoica, Senior Brand Manager Carlsberg.
În luna februarie a acestui an s-a dat startul primei campanii naționale lansate sub noul parteneriat, care se desfășoară în mai multe lanțuri de magazine și se adresează dragilor fani ai Carlsberg din întreaga țară. Toți cei interesați să pot alătura campaniei prin achiziționarea produselor Carlsberg și înscrierea în platforma dedicată, unde vor descoperi o experiență autentică și premii captivante.
Syscom Digital s-a impus ca lider al marketingului interactiv, integrând concepte creative care includ componente mobile, online, tehnologii noi și retail interactiv. Fondată în 2009, agenția a devenit un partener de încredere pentru clienți de talie globală, inclusiv Coca-Cola, Danone și L'Oreal, având un portofoliu impresionant de proiecte și o cifră de afaceri remarcabilă. Agenția are în componență și 2 subdivizii, una de Experiential Marketing ce vizează evenimentele și proiectele speciale și una de Retail Interactiv care își concentrează activitatea pe activări cu platforme și componente digitale în retail, atât cel modern cât și cel tradițional și HORECA.