[Marcom 2024] Maia Novolan: Piața de comunicare rămâne pragmatică, orientată către rezultate și mai puțin către demonstrații artistice și substraturi emoționale

[Marcom 2024] Maia Novolan: Piața de comunicare rămâne pragmatică, orientată către rezultate și mai puțin către demonstrații artistice și substraturi emoționale

Ca orice antreprenor, Maia Novolan, director general Syscom Digital, ia în calcul toate posibilitățile și este pregătită și pentru 2024 cu scenarii B, C ... N, în cazul în care planul A este afectat de fluctuațiile pieței, instabilitatea geopolitică sau creșterea inflației. Speră, totuși, că 2024 este un an cel puțin la fel de (semi)stabil din punct de vedere economic ca și 2023.

"Transformarea industriei Marcom în comunicare preponderent digitală a început înca dinainte de 2020, a fost impulsionată de Covid și accentuată în anii de după pandemie, datorită nevoii de a livra, a măsura și a obține rezultate cu viteza a 5-a/6-a/7-a", spune Maia. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând in conceptele creative... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related