Creativitatea “made in Romania” este o mina de aur

Juriul international al Ad’Or-ului de anul acesta are asteptari mari din partea industriei romanesti de advertising. Rugati sa raspunda la o serie de intrebari din partea revistei Campaign Romania, membrii juriului au precizat ca nu cunosc in detaliu publicitatea romaneasca, dar ca se asteapta sa gaseasca o adevarata pepiniera de creativitate, care sa confirme succesele obtinute la Golden Drum si la alte festivaluri internationale.

Mark Chalmers, Creative Director & Partner la StrawberryFrog si membru al juriului a declarat: “O mina de aur a creativitatii! Designerul nostru, Adele, este romanca si e stralucita! Cea mai buna publicitate vine din partea persoanelor conectate puternic la propria lor cultura. Romania are o cultura si o istorie speciala.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Costin Costin
acum 17 ani
I hoped in a stronger participation. Because a lot of art directors and copywriters left the country to work in Western Europe and USA or Canada, because in many agencies the number of juniors is bigger than the number of seniors, because many agencies suffered of so many (new, recent) personnel changes, the number of artworks and their quality might "suffer" too, and the participation might be somehow poor.


Branded


Related