OTP Bank România deschide ușile bankingului și ne arată ce se întâmplă în spatele lor. O campanie despre implicarea angajaților, cultura organizațională și, bineînțeles, dragostea pentru banking, într-un show relevant și interactiv pentru audiență.
Soluția creativă propusă este un branded content pe formatul de game show, unde patru tipologii de angajați din diferite departamente ale băncii sunt aduși într-o competiție cu o miză importantă pentru ei – inima clientului.
Banking cu Lipici aduce împreună brandul și consumatorul într-o experiență entertaining. Participanții lucrează împreună pentru a rezolva provocări create din procese reale pe care clienții băncii le efectuează regulat. Pentru a păstra atmosfera de show, există și un element de engagement pentru audiență care poate câștiga premii când votează concurentul preferat pe site-ul campaniei.
„Ne-am propus ca prin această serie de conținut să arătăm „latura umană” a băncii, prezentând într-un format inedit, de game show, ce se află în spatele cortinei: oameni care împreună construiesc o experiență cât mai plăcută pentru fiecare client. Obiectivul a fost acela de a ne conecta cu audiența, punând în scenă un mix de elemente: angajați, provocări bazate pe interacțiuni reale client-bancă, sistem de vot, iar la final premii. Credem că prin acest proiect „cu lipici” pentru canalele social media, am reușit să stârnim curiozitatea audienței asupra proceselor din banking, dar și să interacționăm de la episod la episod”, a declarat Arina Lazăr, Social Media Manager OTP Bank România.
„Storytelling-ul se adaptează vremurilor, iar granițele dintre conținut și consumator dispar, mai ales cu noile formate ca Choose Your Own Adventure. Mai simplu spus, oamenii vor să fie implicați, ascultați și să interacționeze cu ce consumă. Ce am făcut acum a fost să aducem împreună brandul și consumatorul în aceeași poveste, fiecare având câte un rol. Banking cu Lipici e un show unde concurenții sunt extensii ale lui OTP Bank, iar personajul principal este oricine dă play”, a precizat Simona Pandele, Copywriter The Geeks.
Credits
Echipa The Geeks:
- Ioana Mușat – Managing Director
- Laura Belc – Creative Director
- Simona Pandele – Copywriter
- Alexandra Dumitrana – Art Director
- Cristina Tănase – Account Manager
- Alexandra Brezoianu – Junior Account Executive
- Simona Zglimbea – Account Director
- Camelia Efrimov – AV Production Director
- Alexandru Călin – AV Producer
Echipa OTP Bank România:
- Arina Lazăr – Social Media Manager
- Alina Iagaru – Marketing Manager
- Grațiela Palan – Brand Management Coordinator
- Viorel Voicu – Deputy Director Marketing, Communication & CX
The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, împreună cu Saatchi&Saatchi România. Agenția se poziționeză ca un partener de business cu focus pe soluții creative multidisciplinare de comunicare și competențe specializate în inovație, tehnologie și data.
OTP Bank România este subsidiara OTP Group, o bancă universală cu o prezență foarte bună în Europa Centrală și de Est, care oferă soluții financiare complete, fiind activă atât în segmentul retail, cât și corporate. În România, membrii Grupului OTP sunt: OTP Bank România, OTP Consulting, OTP Leasing, OTP Asset Management, OTP Factoring, OTP Advisors și Fundația OTP Bank România.