[Marcom 2024] Valentin Văcăruș: Să faci audiența să simtă că merită deplasarea la un eveniment va fi cheia prezenței la viitoarele manifestări

[Marcom 2024] Valentin Văcăruș: Să faci audiența să simtă că merită deplasarea la un eveniment va fi cheia prezenței la viitoarele manifestări

Informația, conexiunile sunt la un click distanță. Așa că evenimentele trebuie să fie cu adevărat speciale pentru a convinge oamenii să participe, crede Valentin Văcăruș, Partener Godmother. Plus că prima cheltuială care se taie în bugetul de marketing este BTL-ul, așa că orice fluctuație din piață se resimte rapid în acest domeniu. 

"Tendința pe care o observăm este că se doresc mai puține interacțiuni, dar mai relevante; Observăm și în evenimentele din alte țări că focusul rămâne pe obiectivul de business, pe calitatea execuției și mai puțin pe investiții colosale din punct de vedere logistică", spune Valentin.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related