[Marcom 2024] Ionuț Curtean: Ne așteptăm să fie un an „zgomotos” și eficiența creativă devine factorul-cheie în comunicare

[Marcom 2024] Ionuț Curtean: Ne așteptăm să fie un an „zgomotos” și eficiența creativă devine factorul-cheie în comunicare

Rolul oricărui antreprenor este să aibă planuri concrete pentru cât mai multe scenarii, crede Ionuț Curtean, Managing Partner Highlight Agency. Iar anul acesta, factorii externi implică multe astfel de scenarii care nu pot fi ignorate - inflație, război, alegeri. 

"Industria este afectată din toate punctele de vedere, de la dimensiunea bugetelor alocate, decizile strategice întârziate sau mult mai prudente, și până la confortul mental al consumatorului brandurilor pentru care prestăm serviciile", spune Ionuț. 

Care e strategia de dezvoltare în acest an zgomotos, cum s-a redresat industria BTL după pandemie și care sunt trendurile care o influențează, povestește Ionuț Curtean mai jos:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Highlight Agency

Highlight Agency - Drawing Attention Highlight Agency este o agenție independentă de publicitate, cu o istorie de 16 ani și cu o experiență amplă în zona de BTL, atât pe piața locală, cât și pe cea... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related