[Media Update] Cosmin Cojocaru: Cu toate schimbarile tehnologice, deschidem televizorul cam la fel de mult ca acum doua decenii, desi multi dintre noi credem cu sinceritate ca ne uitam mult mai putin la TV

[Media Update] Cosmin Cojocaru: Cu toate schimbarile tehnologice, deschidem televizorul cam la fel de mult ca acum doua decenii, desi multi dintre noi credem cu sinceritate ca ne uitam mult mai putin la TV

Diferenta dintre ce spun oamenii si ce fac oamenii da constant batai de cap departamentelor de Research in media. De exemplu, ne uitam la televizor cam de doua ori mai mult decat credem ca ne uitam la televizor, arată Cosmin Cojocaru, Group Planning Director dentsu Romania. În ciuda tuturor acelor lucruri care ”vor schimba totul in media”, asa cum sunt ele prezise, de la an la an, obiceiurile de consum raman surprinzator de stabile. 

”In industria noastra avem aceasta tendinta de a supraestima mereu impactul lucrurilor noi si de a subestima mereu puterea comportamentelor traditionale de consum. Exista o stare constanta de anxietate cu privire la viitor si, periodic, tot apare cate un “lucru care va schimba totul in media”, spune Cosmin.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kantar

Kantar is the world’s leading data, insights and consulting company. We help clients understand people and inspire growth. Kantar is a data and evidence-based agency providing insights and actionable... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related