Sister a castigat un Silver Effie la nici doi ani de activitate

Sister&Co a reusit performanta de a castiga un premiu de eficienta si creativitate Silver Effie la nici doi ani de activitate. Sister si-a adjudecat locul doi in categoria Promotions FMCG Food cu promotia "Aduna 100 Euro in cap si castiga 100 de Euro in mana" pentru brandul de bere Bucegi. Promotia s-a desfasurat in perioada august-septembrie 2006 si a adus brandului Bucegi un plus in vanzari de 14 % vs obiectivele clientului, o rata de raspuns de 62.5% si o crestere in cota de piata similara cu cea a competitorului sau cel mai important, cu numai 1.6 % din bugetul de premii al acestuia.

Alexandra Tinjala, CEO si fondator al agentiei Sister&Co declara: "Ma bucur foarte mult ca am castigat acest premiu. Uitandu-ma la concurenta si la resursele pe care aceasta le-a avut la dispozitie, pot sa spun ca a fost o campanie care si-a meritat recunoasterea. Insa meritul cel mai mare pe care il atribui acestei promotii este faptul ca ea a reusit sa devina ceea ce noi numim "brand hijack", situatie in care consumatorul ajunge sa preia responsabilitatile unei campanii si sa-i conduca evolutia. Lumea a inceput sa faca schimb de capace, in Sibiu ajungand sa le vanda cu un milion de lei. Astfel, un consumator a investit 4 milioane in capacele care aveau inscrise codurile care ii lipseau, castigand in schimb 4 premii, a caror valoare depasea atunci 14 milioane de lei vechi."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related