Hueman Advertising spune povestea din spatele campaniei „Pielea ta e un poem”

Hueman Advertising spune povestea din spatele campaniei „Pielea ta e un poem”

Hueman Advertising a dezvăluit esența campaniei "Pielea ta e un poem", o odă adusă frumuseții naturale și acceptării de sine, desfășurată pe parcursul ultimelor șase luni. Această campanie, prezentă atât în mediul online, cât și pe canalele TV, a reușit să sublinieze valoarea autentică a frumuseții, având un impact remarcabil asupra produsului Doppelherz Kollagen Beauty Plus și asupra imaginii brandului Doppelherz în România.

Sub sloganul "Pielea ta e un poem", campania a promovat ideea că fiecare femeie își poartă povestea pe piele, o poveste vie, împletită cu amintiri, emoții și experiențe de viață. Imperfecțiunile sunt prezentate nu ca niște defecte, ci ca elemente esențiale ale acestei narațiuni unice. Doppelherz Kollagen Beauty Plus se poziționează ca un aliat al frumuseții naturale, oferind suport pentru sănătatea pielii.

 

Poemul lui Iv Cel Naiv și piesa lui Marù - un manifest al frumuseții autentice

La baza campaniei a stat un emoționant poem creat de Iv Cel Naiv special pentru Doppelherz România, care a devenit sursa de inspirație pentru linia melodică realizată de talentata Marù. Această piesă a devenit coloana sonoră a campaniei și a fost amplu utilizată în comunicarea online, aducând emoție și autenticitate în fiecare postare și reclamă.

 

Implicarea Influencerilor

O componentă esențială a campaniei a fost implicarea unor nume mari din lumea influencerilor. Antonia, Alina Ceușan, Gina Pistol, Monica Bârlădeanu, și Andreea Marin au fost doar câțiva dintre cei care au susținut și au promovat produsul Doppelherz Kollagen Beauty Plus în mediul online. De asemenea, peste 100 de microinfluenceri au fost implicați în crearea de conținut online, de-a lungul campaniei, aducând un plus de autenticitate și diversitate în promovarea produsului.  

 

Testimoniale video - mărturii ale eficienței produsului

Pentru a valida eficacitatea produsului, au fost realizate testimoniale video cu femei diverse care au testat Doppelherz Kollagen Beauty Plus. Aceste mărturii au adus credibilitate și au demonstrat beneficiile reale ale produsului. Acestea au fost promovate pe toate canalele de Social Media ale brandului - Facebook, Instagram, TikTok - și s-au bucurat de foarte mult succes în rândul publicului țintă.  

  

Concursuri și manifestul iubirii de sine

Campania a inclus și o serie de concursuri, cel mai popular fiind cel în care participantele au fost încurajate să împărtășească fotografii cu pielea lor și să explice motivele pentru care o iubesc. Această inițiativă a fost un manifest al iubirii de sine și a adus în prim-plan diversitatea frumuseții individuale. 

 

Rezultate

Campania "Pielea ta e un poem" a generat un impact remarcabil, înregistrând peste 17 milioane de vizualizări ale videourilor de campaniei  și peste 100 k de accesări pe site-ul campaniei. De asemenea, materialele de promovare online au acumulat 48 de milioane de vizualizări, iar campania a mobilizat peste 10k de participanți la diferitele inițiative organizate în cadrul campaniei. Comunitatea de pe Instagram și TikTok a răspuns cu entuziasm, adoptând pe scară largă hashtag-ul #PieleaTaEUnPoem, demonstrând o rezonanța față de mesajul de autenticitate și frumusețe naturală promovat. 

 

Concluzii

Campania "Pielea ta e un poem" a fost mult mai mult decât promovarea unui produs; a devenit un manifest pentru acceptarea și celebrarea frumuseții naturale și a iubirii de sine. Prin colaborarea cu influenceri, microinfluenceri și angajarea activă a comunității online, această inițiativă a reușit să atingă inimi, subliniind că frumusețea veritabilă se naște din autenticitate și autoapreciere. Doppelherz Kollagen Beauty Plus nu mai este doar un produs,  a devenit o expresie a încrederii în propria frumusețe.

"Pielea ta e un poem" este o campanie care ne-a captivat trup și suflet încă de la început, iar efortul nostru susținut înaintea lansării a fost imens. Tocmai de aceea suntem extrem de încântați și mândri de rezultatele obținute și de modul în care aceasta a fost primită de către public.

Fiecare membru al echipei Hueman a contribuit cu pasiune și dedicare și a purtat alte mii de pălării decât cele din fișa postului: șofer, stilist, ajutor de regizor, terapeut, reporter etc. Desigur, recunoștința noastră merge către echipa Doppelherz, care ne-a acordat încredere în viziunea noastră, și către Iv Cel Naiv și Maru, care au înțeles perfect mesajul nostru încă de la început", Ana Ursu, Senior Copywriter Hueman Advertising.

Deși, inițial, ne-am dorit o simplă campanie cu influenceri, când Hueman ne-a propus o campanie ceva mai amplă, nu am putut spune decât „WOW”! Așa că nu am putut să spunem nu și am început să ne reunim toate eforturile pentru a face din „Pielea ta e un poem” un adevărat manifest pentru autenticitate. Pentru că, deși autenticitatea unei femei - la fel ca frumusețea - pleacă mereu din interior, cel mai bine se vede la exterior, pe pielea ei. Iar frumusețea înseamnă și sănătate - fizică și mentală. Iar noi, la Doppelherz, milităm zi de zi pentru o sănătate venită din interior. „Pielea ta e un poem” reprezintă o campanie care le stă alături femeilor, care le susține să fie puternice și să se accepte, indiferent de imperfecțiunile pe care societatea ni le creionează - ele nefiind, în esență, imperfecțiuni. Este o campanie care ne-a bucurat în fiecare clipă, care ne-a provocat și care ne-a arătat cât de important este să existe o sinergie între client și brand.”, Alexandra Boldișteanu, Online Marketing Manager Queisser Pharma.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Hueman Advertising

Hueman este agenția digitală creativă din Timișoara, specializată în Social Media, soluții web și branding. Suntem o agenție mică, dar flexibilă. Credem în lucrurile făcute bine, care sunt mai presus de... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related