[Start in industrie] Iulia Spînu: Am învățat că publicitatea nu se rezumă doar la creativitate. În spatele unei campanii publicitare de succes stă o muncă enormă de cercetare, de analiză și de strategie

[Start in industrie] Iulia Spînu: Am învățat că publicitatea nu se rezumă doar la creativitate. În spatele unei campanii publicitare de succes stă o muncă enormă de cercetare, de analiză și de strategie

După liceu, Iulia Spînu, Account Executive Highlight Agency, a simțit că e timpul pentru o schimbare. Așa că a venit în România la Facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării din cadrul Universității din București. Aici a descoperit publicitatea și, după câteva joburi mici, recepționistă la un bazin sportiv, hostess la un restaurant, multe interviuri și trimiteri de CV, și-a găsit locul în agenție. 

”Sfatul meu pentru cei din tânăra generație este să nu le fie teamă să încerce lucruri noi. Aplică în domeniile care îți plac sau care crezi că îți vor plăcea, chiar dacă nu ai experiență sau nu ai auzit înainte de acel domeniu, pentru că niciodată nu știi unde se poate deschide o ușă care îți va oferi oportunități pentru viitorul tău”, spune Iulia. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Highlight Agency

Highlight Agency - Drawing Attention Highlight Agency este o agenție independentă de publicitate, cu o istorie de 16 ani și cu o experiență amplă în zona de BTL, atât pe piața locală, cât și pe cea... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related