Golden Brau a lansat cu ajutorul Grey o noua campanie de imagine

Grey Worldwide Romania si Golden Brau au dezvoltat o noua campanie de imagine, numita "Golden Moments", care se va desfasura in perioada aprilie-iunie 2007.

Potrivit unui comunicat al agentiei campania va fi difuzata pe principalele canale de comunicare TV si Internet, fiind sustinuta de spotul TV "Antrenorul", al carui protagonist este Razvan Lucescu.

Golden Brau este recunoscuta ca liant intre grupurile de prieteni care isi petrec timpul liber impreuna, impartasind valori precum optimismul, pofta de viata, avand bucuria de a transforma fiecare clipa intr-un moment cu adevarat memorabil.
"Campania de imagine "Golden Moments" debuteaza cu un spot TV in care un grup de tineri fac cunostinta intr-un context inedit cu antrenorul Razvan Lucescu, sarbatorind apoi acest moment impreuna, cu un Golden Brau. Motivatia care a stat la baza alegerii lui Razvan a constat in imaginea pe care acesta o are ca exponent al generatiei tinere si intr-un set de valori care-i sunt proprii si pe care consumatorii Golden Brau le apreciaza: increderea in fortele proprii, spiritul tanar, optimismul si simtul umorului", declara Claudiu Dobrita, Creative Director Grey Worldwide Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related