Bergenbier si Leo Burnett pun la cale Ziua Barbatului

Intr-o lume a barbatilor "guvernata" de femei, a sosit timpul sa i se dea Cezarului ce e al Cezarului! Preocupati in permanenta de dorintele si nevoile barbatilor, Bergenbier si grupul Leo Burnett au decis sa isi uneasca inca o data fortele, de aceasta data pentru proclamarea Zilei Barbatului! Ideea campaniei isi are originea in faptul ca femeilor li se dedica cel putin 2 zile pe an - 1 si 8 martie, in timp ce barbatii nu au nici macar o singura zi de sarbatoare... oficiala.

"Ziua Barbatului vine sa intareasca pozitionarea Bergenbier ca bere masculina, construita pe baza platformei de comunicare lansata in urma cu 2 ani. Stand de vorba cu targetul, am realizat "frustrarea" lor si "fronda" vizavi de numeroasele zile dedicate femeii. Astfel intregul proiect a pornit de la acest insight profund masculin. Bergenbier nu a facut decat sa puna in aplicare o dorinta aflata latent in mintile multor barbati", explica Victor Stroe, Strategic Planner Leo Burnett.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related