Intr-o lume a barbatilor "guvernata" de femei, a sosit timpul sa i se dea Cezarului ce e al Cezarului! Preocupati in permanenta de dorintele si nevoile barbatilor, Bergenbier si grupul Leo Burnett au decis sa isi uneasca inca o data fortele, de aceasta data pentru proclamarea Zilei Barbatului! Ideea campaniei isi are originea in faptul ca femeilor li se dedica cel putin 2 zile pe an - 1 si 8 martie, in timp ce barbatii nu au nici macar o singura zi de sarbatoare... oficiala.
"Ziua Barbatului vine sa intareasca pozitionarea Bergenbier ca bere masculina, construita pe baza platformei de comunicare lansata in urma cu 2 ani. Stand de vorba cu targetul, am realizat "frustrarea" lor si "fronda" vizavi de numeroasele zile dedicate femeii. Astfel intregul proiect a pornit de la acest insight profund masculin. Bergenbier nu a facut decat sa puna in aplicare o dorinta aflata latent in mintile multor barbati", explica Victor Stroe, Strategic Planner Leo Burnett.