Dragoste în vremea Like-ului

Dragoste în vremea Like-ului

Bomboane în formă de inimă, aranjamente florale în formă de inimă, brioșe în formă de inimă, pizza în formă de inimă, cârnați și carne tocată în formă de inimă. Iubirea nu are limită nici în magazine, nici pe internet. Orice ai avea la îndemână se poate transforma într-o declarație de dragoste, dacă e nevoie. Ne demonstrează pe fiecare 14 februarie Jandarmeria Română. 

Trecem peste cei supărați că se comercializează iubirea, îi ocolim și peste cei indignați că sentimentele profunde devin kitsch și cod de bare, ne facem că nu îi auzim pe cei care deplâng Dragobetele și sărbătorile neaoșe, vândute pe importuri ieftine, îi aplaudăm și îi lăsăm în pace pe cei care sărbătoresc iubirea în fiecare zi și nu au nevoie de o sărbătoare pentru asta și ne vedem de treburile noastre. Adică dăm o tură în online și culegem trandafiri, râs, inimioare, glume, păreri și tot rozul cu care a fost împodobit azi netul. 

Jandarmeria Română și-a făcut datoria și de data asta:

Rafturile din magazine au fost pregătite:

Iar brandurile au făcut și ele ce au putut:

Care e problema cu Sf Valentin în România totuși? Explică Dan Panaet:

Pentru final, am păstrat câteva reclame din afară. 

Grab, GIGIL:

Zippo, Ogilvy New York:

DoorDash, GUT:

Samsung, Cheil Dubai:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related