[Marcom 2024] Liviu Țurcanu: Totul trebuie să se întâmple repede și bine, însă „bine” nu implică neapărat existența unor poziționări clare sau ale unor „creative ideas” la nivel general în piață

[Marcom 2024] Liviu Țurcanu: Totul trebuie să se întâmple repede și bine, însă „bine” nu implică neapărat existența unor poziționări clare sau ale unor „creative ideas” la nivel general în piață

Adaptarea industriei creative la un ritm din ce în ce mai alert presupune și șabloane, execuții generice, rețete de genul brand+influencer+orice. Liviu Țurcanu, Creative Director Mercury360, crede că unii termeni din vechea școală de publicitate sunt pe cale de dispariție. „Big idea”, „craft”, „insight”, deși mult folosiți în briefuri și prezentări, nu mai ajung și în campaniile propriu-zise. 

"De multe ori un „insight” e un truism, o „big idea” e o idee mică, fără substanță, care trăiește azi și mâine dispare, fără să producă un impact, iar „craft-ul” e regăsit nostalgic în câteva producții video", spune Liviu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related