De la cele două cuptoare din primul magazin deschis în Piața Matache, Jerry's Pizza a ajuns azi la 24 magazine, în șapte orașe din țară. Magazinele funcționează în regim delivery și take-away, dar în unele există și opțiunea dine-in.
Jerry’s Pizza a adus pentru prima dată în România conceptul de home delivery pizza, dar și pizza ta - opțiunea de configurare prin adăugarea de topping-uri la alegere. Prin notorietatea consolidată timp de 26 ani, Jerry’s Pizza este astăzi un jucător important în piața de delivery și zeci de mii de români aleg să savureze, în confortul propriei locuințe sau birou, faimoasa pizza americană din România cunoscută și prin sloganul „gustul care se știe dintr-o felie”.
„Colaborarea cu Canopy a fost și continuă să fie una foarte plăcută și benefică. Încă de la început am simțit că am avut o comunicare foarte deschisă și o chimie foarte bună cu echipa Canopy. Nu numai că au înțeles perfect necesitățile și aspirațiile brandului Jerry's Pizza, dar a adus și o viziune fresh și idei inovatoare care ne-au ajutat să ne consolidăm poziția de lider pe piața de pizza delivery. Împreună, am explorat și testat noi strategii, noi formate și produse digitale, găsind de fiecare dată varianta optimă pentru depășirea unor obstacole și fructificarea unor oportunități.
Într-o lume digitală în continuă schimbare este foarte important să ne adaptăm rapid, iar echipa Canopy este mereu atentă și vine către noi cu propuneri de optimizare a campaniilor, contribuind semnificativ la creșterea rezultatelor și eficientizarea costurilor alocate campaniilor online.
Mulțumim echipei Canopy pentru dedicare, deschidere și implicare și, nu în ultimul rând, pentru prietenie”, Gabriela Dauteuil, Marketing Manager Jerry’s Pizza.
Echipă vizionară
Am început această călătorie acum doi ani, când comenzile erau plasate telefonic sau prin aplicația mobilă și eforturile de marketing se concentrau pe creșterea gradului de conștientizare și generarea de trafic. Deși nu a trecut mult timp de atunci, campaniile și strategia de marketing digital au suferit transformări semnificative.
Provocarea majoră cu care ne-am confruntat a constat în adaptarea strategiei și mesajelor pentru fiecare oraș în care Jerry’s Pizza operează. Comportamentul utilizatorilor fiind considerabil diferit de la un oraș la altul, iar abordarea testării și adaptării continue a devenit esențială pentru a maximiza rezultatele.
„Ceea ce face această colaborare atât de fascinantă este faptul că avem un partener vizionar care are încredere în echipa noastră de marketing. Acest nivel de încredere ne-a dat libertatea de a experimenta campanii Beta, de a încerca abordări mai inovatoare și de a transmite mesaje îndrăznețe, ceea ce a contribuit semnificativ la succesul nostru într-o piață atât de dinamică și competitivă.”, Cătălina Sorocean, Senior PPC Specialist Canopy.
Tot mai sus
Strategia de marketing a avut la bază obiectivul de creștere a volumului de vânzări, iar odată cu actualizarea website-ului, care s-a aliniat la schimbările din piață, focusul a început să fie pe comenzi online și în secundar comenzi telefonice. Printr-o colaborare transparentă, constantă și unitară cu echipa Jerry’s Pizza, am reușit să avem o creștere progresivă și susținută a conversiilor.
Mixul de campanii acoperă întregul funnel de marketing, asigurându-ne o prezență continuă în călătoria clientului, de la faza de conștientizare până la cea de achiziție. Aceasta este esențială într-o piață matură unde comportamentul consumatorului devine tot mai complex.
Din analiza datelor, am adaptat strategia pentru fiecare oraș în care Jerry’s Pizza este prezent, întrucât gradul de vizibilitate este diferit, buyer persona îmbracă diverse forme culturale, iar concurența locală și tendințele economice variază.
Avem o prezență online pe multiple canale, iar optimizarea constantă a campaniilor cu conținut actualizat și diversificat, sunt elementele cruciale pentru atingerea scopului propus.
„În prezent, ne concentrăm eforturile pentru a crește vizibilitatea în anumite orașe și a oferi consumatorului oferte personalizate în funcție de specificul local. Împreună cu echipa Jerry’s Pizza lucrăm la integrarea și dezvoltarea comenzilor în aplicație, dar și la ultima etapă din customer journey - creșterea ratei de fidelizare.‘’, Laura Șovar, PPC Specialist.
Obiective de viitor
Avem planuri ambițioase pentru viitor și suntem profund convinși că le vom putea implementa cu succes. Ceea ce ne diferențiază și ne ajută să creștem este mentalitatea echipei Jerry’s Pizza x Canopy: suntem foarte dedicați în abordarea fiecărei vulnerabilități și depunem eforturi constante pentru a le transforma în puncte forte. În loc să privim aspectele mai puțin performante ca pe obstacole, le considerăm oportunități pentru dezvoltare și creștere.
În perioada următoare, ne propunem să integrăm algoritmii de inteligență artificială tot mai profund în procesele de marketing. Suntem pasionați de analiza datelor, întrucât înțelegem că datele reprezintă cunoaștere, iar cunoașterea este cheia succesului. Avem în plan să efectuăm o serie de analize de piață extinse, care să ne furnizeze informații esențiale pentru îmbunătățirea strategiei noastre în mod continuu.
Canopy este o agenție de top în performance marketing, Google Premier Partner pentru al treilea an consecutiv, care oferă servicii de PPC și marketing integrat prin: gestionare social media, SEO, Web Design si Creație. Cu o echipă multidisciplinară de experți, oferim servicii excepționale de marketing de performanță, branding și creație pentru a ne ajută clienții să-și atingă obiectivele de afaceri.
Jerry’s Pizza este un concept american apărut în România în urmă cu 26 de ani. Brandul Jerry’s Pizza este cunoscut pentru calitatea produselor şi serviciilor oferite, pentru atenţia acordată nevoilor clientului şi pentru echipa de lucru. Cu cele 24 de magazine deschise in 6 orase din tara si o echipă de lucru de peste 700 de angajați, Jerry’s Pizza este unul dintre cei mai importanți operatori din industria horeca. Magazinele funcţionează preponderent în regim delivery & take-away iar zonele lor de livrare acoperă integral oraşele Bucureşti, Ploieşti, Piteşti, Braşov, Constanţa, Craiova, Cluj şi zonele limitrofe acestora.