Doua agentii romanesti de relatii publice au fost nominalizate anul acesta in cadrul competitiei SABRE Awards. TEMPO si BDR Associates - Hill & Knowlton Associate vor astepta rezultatele pe care le va da juriul alcatuit din profesionisti de top ai industriei de comunicare, in cadrul ceremoniei de decernare a premiilor care va avea loc pe 24 mai, la Maritime Museum din Barcelona. In competitie au fost inscrise 1400 de proiecte, de doua ori mai mult decat in anul precedent, din care au fost nominalizate 250 de campanii.
TEMPO este prima agentie din Romania dublu nominalizata la SABRE Awards 2007, conform anuntului organizatorilor competitiei. Agentia a fost nominalizata la 2 categorii diferite, cu doua programe premiate anterior si in Romania: "Cu drag, pentru tine" - campania de lansare a Laptelui Proaspat de la Danone, la categoria "Consumer marketing" si campania "Biosecurizat" Agricola Bacau, la categoria "Crisis and issue management".
"Cred ca aceasta dubla performanta confirma valoarea noastra ca echipa de PR si valoarea clientilor nostri alaturi de care construim campanii la standarde internationale. Este o onoare pentru noi sa ne regasim intre agentii de PR de top din Europa si intre cele mai apreciate campanii care au avut loc in ultimul an. Am incredere in faptul ca aceasta echipa, care si-a construit renumele cu discretie si dedicatie, merita sa fie recunoscuta printr-o competitie de talia SABRE Awards, unde chiar si nominalizarea in sine este o performanta", a declarat pentru IQads Eliza Rogalski, PR Manager TEMPO.
Cea de-a doua agentie romaneasca nominalizata la premiile SABRE este BDR Associates - Hill & Knowlton Associate. "Suntem onorati de aceasta recunoastere internationala, care, iata, incepe sa devina o traditie pentru PR-ul romanesc. Faptul ca am fost nominalizati pentru a doua oara consecutiv la Sabre Awards nu face decat sa ne intareasca increderea in calitatea si valorile PR-ului romanesc, pe care suntem mandri ca avem sansa sa le facem cunoscute pe plan international. Succesul nostru se bazeaza pe experienta si profesionalismul echipei noastre, pe o munca intensa si exigenta, care ne-au adus de-a lungul timpului respectul clientilor nostri, succesul nostru fiind, de fapt, succesul lor. Speram ca isi vor propune proiectele, in asemenea competitii internationale, din ce in ce mai multe companii de PR din Romania si impreuna sa construim imaginea Romaniei dincolo de granitele tarii", ne-a declarat Catalina Stan, President & CEO, BDR Associates - Hill & Knowlton Associate.
Nominalizarea din acest an a BDR Associates - Hill & Knowlton Associate se inscrie la categoria "Cel mai bun program dezvoltat pentru o companie de servicii financiare" pentru proiectul de responsabilitate sociala "Valori Europene", dezvoltat si finantat de catre ABN AMRO Bank Romania in beneficiul studentilor de la ASE, Facultatea de Relatii Economice Internationale. In aceeasi categorie, au mai fost nominalizate patru proiecte provenind din tari precum UK, Germania si Slovenia.
SABRE Awards (Superior Achievement in Branding and Reputation) este o competitie internationala cu traditie in industria de comunicare a carei misiune este sa premieze eficienta si abilitatea companiilor de relatii publice de a atinge rezultate reale si masurabile in campaniile pe care le desfasoara.