Iată că-i deja Februarie și nu mai e mult și intrăm în triunghiul iubirii, cu Valentine’s Day, 1 și 8 Martie, peste care s-a reactivat puternic Dragobetele, în ultimii ani, de l-a făcut patrulater. Până să ne scufundăm complet în frăsuiala evenimentelor de gen, vă rugăm să mai aruncați o privire, către articolele interesante din Ianuarie, pe WeInvent. Nu de alta, dar nu vrem să ratați faptul că avem în derulare campania noastra aniversară, For The Love Of Ideas – Sweet Sixteen, și poate vreți să înscrieți și voi o idee.
Da, facem 16 ani, dacă asta vă întrebați. Nu știm exact cum s-a întâmplat de au zburat atâția ani, ca un gând, dar nu mai contează. Sperăm să fi meritat. Ei, dacă vreți să ne convingeți că a meritat, înscrieți o idee în campania despre care vă ziceam mai sus!
Laboratorul de Neuroștiințe Cognitive, al Universitații Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, a lansat o inițiativă de popularizare a științei, pe care suntem onorați să o distribuim prin intermediul publicației noastre.
Andrei Miu, Profesor de Neuroștiințe Cognitive la Universitatea Babeș-Bolyai, si Simina Pițur, Doctorand in Laboratorul de Neuroștiințe Cognitive, sunt protagoniștii ediției cu numărul 5 a Podcastului de Neuroștiințe, în care vorbesc despre modul în care cititul este asociat cu modificări la nivelul creierului și cum acesta stimulează dezvoltarea limbajului, inclusiv a limbajului vorbit.
Milano, Italia la București? Da, prin parfumul celor de la Prada – Paradox. Execuție frumoasă, direct pe Calea Victoriei, cu o sticlă așezată direct pe caldarâm, într-un București închis în weekenduri circulației. Avea și parfum parfum în locație? Din păcate nu. Ar fi fost ceva să-l putem și mirosi un pic pe milanez. Un articol semnat de Marian Costache
Cum sunteți, v-ați trezit deja în noul an, cu chef de muncă, viață și înfăptuiri? Sau încă mai vizitați clasamentele și statisticile anului trecut, pentru a vedea ce e de făcut anul ăsta? Așa am zis și noi, că nu strică să vedem ce a mai fost pe meleaguri publicitare în 2023, pentru a nu fi luați prin surprindere în 2024.
Mergem acum până la poarta expoziției Brâncuși de la Timișoara, prilejuită cu ocazia Timișoara – capitală europeană a culturii. Știai că pe vremea când a locuit în Craiova, Brâncuși a fost angajat al unei prăvălii și al unei bodegi de vinuri și spirtoase? Și că din lemnul unei lăzi de portocale și-a făcut o vioară la care cânta des în oraș? Sau că același sculptor era de fapt un mare gurmand și vorbea despre rețetele tradiționale românești prin scrisori, cu prietenii săi?
Iubim ideile, după cum iubim și aniversările, de aceea în apropiere de Luna Iubirii, lună în care platforma noastră aniversează o frumoasă vârstă, revenim către publicul nostru cu invitația de a serba 16 ani de WeInvent, celebrând ideile pe care le iubim.
În fiecare an, de 14 februarie, WeInvent dă premii și pune în lumina reflectoarelor cele mai aplaudate idei, după ce timp de cateva săptămâni oameni de business, creativitate și pasionați de inovație povestesc în câteva randuri care-a fost ideea / campania sau proiectul care i-a uimit în cel mai bun sens cu putință, în ultimul an.
Dacă tot e loc de celebrat « Sweet sixteen », The Alternative School se alătură campaniei și, împreuna cu echipa redacției, repune in scena Campania aniversară „For the love of ideas”.
Spuneam într-unul din articolele precedente că publicitatea s-a mai dat jos de pe piedestal, că nu mai este acest job sau această îndeletnicire, meserie, meșteșug, la care să aspire toți absolvenții de comunicare sau snspa-uri de capitală sau provincie. Că nu prea se mai discută la bere reclama cutare sau cutare, replica aia mișto, iar asta pare să vină dintr-un simplu motiv.
Că nici la tv nu prea mai ai ce mare chestie vedea în pauzele dintre 2 show-uri, sitcom-uri sau chiar la meci. Cu toate astea, pe net se mai iscă din când în când câte un scăndălutz, se mai dă la gioale și se mai viralizează câte o cioacă. Așa a fost anul trecut cu campania celor de la Universitatea Tehnică de Construcții București sau UTCB. Mai multe în articolul semnat de Marian Costache.