Cine erau cei mai indreptatiti sa il lanseze daca nu cei care sunt nr.1 in vanzarea de stiri senzationale?!...
Echipa care scoate revista CIAO lanseaza din 16 aprilie si ziarul CANCAN - varianta zilnica in care citesti stiri senzationale, sport si divertisment.
Romanii sunt satui de scandalurile din zona politica.
Ziarul CANCAN va fi ca si cafeaua de dimineata, va crea dependenta si un inceput bun in fiecare zi, cand ai nevoie de un sfert de ora de barfe si lucruri senzationale pe care sa le discuti glumind cu colegii.
Campania vine cu 2 saptamani inainte, sa anunte lansarea CANCAN, la TV, la radio, pe panourile stradale, pe internet, cu executii speciale in lifturile blocurilor din Bucuresti si in tara, in OOPS Media, dar si intr-un mediu mult mai apropiat momentului de "consum" zilnic al ziarului de dimineata in Bucuresti - statiile de metrou si in Bucuresti si in tara - in saloanele de cosmetica, unde femeilor le e atat de drag sa se intalneasca si sa auda ultimele barfe, dar si sa ia parte la ele.